شهروند- با تایید سازمان بهداشت کانادا، داروخانه های زنجیره ای شاپرز به یکی از مراکز رسمی فروش ماری جوانای دارویی در کانادا تبدیل خواهد شد . داروخانه های زنجیره ای شاپرز که در سراسر کانادا با ارائه محصولات متنوع به مشتریان خدمات رسانی می کنند توسط کمپانی بزرگ “لابلا” خریداری شده و اداره می شوند.

 

این کمپانی می گوید که از اکتبر سال ۲۰۱۶ برای دریافت گواهینامه های لازم در این زمینه اقدام کرده بود. چند روز پیش اعلام شد که شاپرز گواهی لازم در این زمینه را دریافت کرده است و می تواند به طور رسمی وارد صنعت فروش ماری جوانا در کانادا شود.

مصرف و فروش ماری جوانا از تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۱۸ در کانادا آزاد خواهد شد. شاپرز قرار نیست ماری جوانای مورد نیاز  را خودش تولید کند، به همین دلیل برای تامین میزان مورد نیاز این ماده ی مخدر با تولید کننده های بزرگی نظیر Aurora Cannabis ، AphriaInc و TilrayInc قرارداد بسته است.

همچنین شاپرز و کمپانی بیمه ی Manulife قرار است با همکاری یکدیگر برای بیمارانی که باید ماری جوانای دارویی مصرف کنند، پوشش بیمه ای ویژه در نظر بگیرد تا این بیماران بتوانند از مشاوره ی دکتر در داروخانه های شاپرز بهره مند شوند.

علاقمندانی که به این مزرعه مراجعه نمایند می توانند سوار بر واگن مخصوص بازدیدکنندگان شده و از تمام قسمت های این مزرعه دیدن نمایند. به پیش بینی سازمان هواشناسی، امسال پاییز در انتاریو بسیار طولانی تر از سال های قبل است و تقریبا تا اواسط نوامبر به طول خواهد انجامید.