ماه اکتبر یادآور آگاهی رسانی در مورد سرطان سینه است. به همین مناسبت در این ماه سازمانها و مردم برای حمایت از مبتلایان به این بیماری و همچنین تحقیقات پزشکی به موسسات مربوطه کمک های مالی می کنند. آمارها بسیار گویا هستند: از هر ۸ نفر ۱ نفر در امریکای شمالی به سرطان مبتلا می شود و همانطور که به تازگی هم در رسانه ها  اعلام شد از هر ۲ نفر ۱ نفر در دوران زندگی خود بیماری سخت را تجربه می کند.

به نظر می رسد که سهم و بخش بزرگی از بدهی اکثر مردم را کردیت کارت،  وام مسکن و یا وام های بیزنسی تشکیل می دهد.

بد نیست بدانیم که طبق آمار، یک دوم از دارندگان وام های مسکن (Mortgage) به سبب ناتوانی جسمی و از کارافتادگی در بازپرداخت وام دچار مشکل خواهند شد.  خوب به راستی چه باید کرد؟

طبق آمار ۹۰ درصد از ناتوانی های جسمی (Disability) از بیماری های سخت (Critical Illness) به وجود می آید نه از تصادف (Accident).

سرطان یکی از آن واژه هایی است که شرح آن گاه کسل کننده به نظر می رسد، اما متاسفانه هرگز داستانی قدیمی و کهنه نمی شود.

پرتو درمانی، شیمی درمانی و ایمنی درمانی از راه های دیگر مبارزه با سرطان هستند. در حال حاضر برای بسیاری از سرطانها داروی اختصاصی تهیه شده است.

چه پیشنهاد منطقی به نظر شما می رسد؟ از طرفی دیگر به خاطر داشته باشیم در صورت بیماری می بایست برای جبران و غلبه بر مشکلات مالی، زمان اضطراری را در نظر بگیریم. به عبارت دیگر مبلغی در حدود ۶ تا ۱۲ ماه درآمد ماهانه، پس انداز داشته باشیم و یا تدابیر لازمه را از قبل تدارک دیده باشیم.

به نظر می رسد که آگاهی و مطلع بودن از اینکه چگونه می توان اقساط ماهانه وام مسکن (Mortgage)  را در صورت بیماری سخت، پرداخت کرد، به همان اندازه مهم است که چگونه می توان راهی جهت معالجه بیماری سخت پیدا کرد.

بی شک بیمه مناسب می تواند چاره خوبی برای این مورد باشد و تا زمانی که آثار و علایم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسایل مالی به عمل آورد تا برای درمان، جدا از مشکلات روحی و روانی که برای شخص از جهت این بیماری های خطرناک پیش می آید، لااقل دغدغه های مالی نداشته باشیم و به خاطر داشته باشیم که در زمان سلامتی کامل می توان از شانس اخذ بیمه بیماری سخت برخوردار شد.  و در صورت ابتلا به سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان،  بیماری های آلزایمر و پارکینسون و مواردی دیگر از بیماری های سخت که تا به امروز تا سقف ۳۲ مورد (با توجه به سن بیمار) معاف از مالیات تا سقف ۲ میلیون دلار می باشد خود را برای طول دوره بیماری و مداوا از جهت مالی  محافظت کنیم و  موجب  آرامش و آسایش خود و عزیزانمان باشیم

اقتباس :www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com