شهروند- بعد از ظهر جمعه هفته ی گذشته، یازدهم اکتبر، مردی وارد آکواریوم ریپلی در دان تاون تورنتو شد، لباسهایش را درآورد و لخت مادرزاد به داخل آکواریوم کوسه ها پرید. دیروز پلیس تورنتو اعلام کرد که این مرد در همان روز احتمالا در یک حمله در Medieval Times at Exhibition Place دست داشته است  و بعد از آن حمله که در حوالی ساعت ۸ شب اتفاق افتاده، به سمت آکواریوم رفته است و در آنجا به انجام  حرکات نمایشی و آکروباتیک خطرناکی که ممکن بود موجب کشته شدن خودش و به خطر انداختن جان حیوانات و مسئولین آکواریوم شود، دست زده است.

 

مقامات آکواریوم ریپلی می گویند که این اتفاق در نوع خودش در پنج سال گذشته، یعنی از زمان باز شدن آکواریوم، بی سابقه است و موجب وحشت مردم و مسئولان شد. شنا کردن در بین کوسه ها و دیگر ماهی های وحشی، حتی اگر در آن زمان این حیوانات گرسنه نباشند، بسیار خطرناک است و در صورت وقوع حمله ممکن بود خسارات جبران ناپذیری به بار بیاید.

این مرد با تذکر به مسئولان آکواریوم بالاخره بعد از مدتی به ماجراجویی اش پایان داد، از اکواریوم بیرون آمد و بعد از پوشیدن لباس هایش از آنجا گریخت. هم اکنون پلیس تورنتو به دنبال اوست و مقامات آکواریوم می گویند که جداگانه از او شکایت می کنند.