شهروند- هفته ی گذشته یک زوج جوان هندی به نام های Vishnu Viswanath 29 ساله و Meenakshi Moorthy 30 ساله جان خود را بر سر انداختن عکس سلفی در غرب آمریکا از دست دادند.

این زوج عاشق سفر که برای گذراندن تعطیلات خود به پارک ملی “یوسه میته” Yosemite رفته بودند بر بالای دره ی معروف این منطقه ایستادند و در حالی که مشغول انداختن عکس سلفی بودند به پایین دره پرتاب شدند. جنگل بانان جسد این زوج را ۲۴۵ متر پایین تر پیدا کردند.

مراسم تدفین این دو جوان در آمریکا برگزار می شوند، زیرا امکان برگرداندن اجسادشان به هندوستان وجود ندارد. جنگل بانان دوربین و تجهیزات سلفی را که در بالای دره جاسازی شده بود پیدا کردند. به گفته ی برادر Vishnu Viswanath این دو نفر عاشق سفر کردن بودند و صفحات مجازی شان پر بود از عکس های سلفی در مکان های مختلف در دنیا. هردو فارغ اتحصیل رشته ی مهندسی کامپیوتر بودند و در ایالات متحده ی آمریکا کار  و زندگی می کردند.

در سال های اخیر میزان مرگ بر اثر انداختن عکس سلفی، بویژه در کشور هندوستان، افزایش پیدا کرده است. هم اکنون در برخی مکان های خطرناک تابلوهایی با مضمون “عکس سلفی ممنوع” در این کشور نصب شده است.