شهروند- هنر این قابلیت را دارد که احساسات و عواطف انسانی ای را که برای آنها کلمه مناسب پیدا نمی شود منتقل کند. یکی از کاربردهای مهم این قابلیت هنر می تواند آگاهی رسانی درباره ی مسایلی مانند بیماری های روحی و روانی باشد که برای بسیاری از افراد ناشناخته است و بسیاری از بیماران اغلب درباره ی آنها سکوت می کنند. کمپانی غیرانتفاعی Twentytwenty Arts تصمیم دارد تا از طریق نصب پوسترهایی محتوی آثار هنرمندان در کانادا درباره ی بیماری های روانی در تورنتو اطلاع رسانی کرده و نظر مردم را به این مسایل بیشتر جلب کند.

 

قرار است این پوسترها به وسیله ی شرکت تبلیغاتی Pattison Outdoor در ایستگاه های TTC نصب شود تا در محل عبور و مرور و دید شهروندان تورنتو قرار بگیرد. مدیر هنری کمپانی Twentytwenty Arts ، مگان کی (Megan Kee) می گوید تاکنون ۳۰۰ طرح که تمامی آنها بسیار زیبا و گویای مسئله ای در این زمینه است دریافت کرده است. قرار است از بین این ۳۰۰ اثر تنها ۲۰ اثر برای نصب در ایستگاه های TTC انتخاب و از ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸ تا ۶ ژانویه ۲۰۱۹ به معرض نمایش گذاشته شود.

علاقمندان می توانند این پوسترها را در فروشگاه آنلاین TTC به آدرس https://www.ttcshop.ca/ خریداری کنند. ۸۰ درصد از عواید این فروش ها به بنیاد سلامت ذهن و روان کانادا اهدا شده و ۲۰ درصد آنها به عنوان دستمزد به هنرمندان پرداخت خواهد شد. مگان کی امیدوار است از طریق این پروژه علاوه بر آگاهی رسانی، برای کودکان و افرادی که از بیماری هاری روانی رنج می برند کمک مالی جمع آوری کند.