حوادث اتفاق می افتند، آیا برای هزینه های احتمالی مربوط به تصادفات و سوانح فرزندتان آماده شده اید؟

قابل توجه افراد مقیم و یا افراد با اجازه کار و همچنین افرادی که با ویزای دانشجویی در کانادا زندگی می کنند.

 

 

شما اگر صاحب فرزند بالای ۶ ماه و یا دانش آموز و دانشجوی تمام وقت زیر سن ۲۶ سال هستید و از طرفی نگران حادثه های پیش بینی نشده برای آنها می باشید، بیمه پیشنهادی ما می تواند کمک قابل توجهی برای شما باشد.تنها با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار برای یک سال، فرزند خود را نسبت به حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده بیمه کنید.

از ویژگی های مهم این بیمه:

  بازپرداخت حوادث دندانپزشکی – پوشش نامحدود  دندانپزشکی تا ۱۰ سال پس از تصادف در دسترس است و البته اگر فرزند شما ۱۹ ساله یا بیشتر باشد، پوشش به یک سال محدود می شود.

در صورت معلولیت کامل و دائمی پوشش ۳۵۰۰۰۰ دلار – این مزایا جبران خسارت ناشی از یک حادثه را که باعث ناتوانی کامل و دائمی می شود، فراهم می کند.

از بین رفتن یا از دست دادن عضوی از بدن تا سقف ۱۵۰۰۰۰دلار – فرد تحت پوشش این مزایا در صورت سانحه است.

با اینکه این طرح، بیمه بیماری های سخت نیست ولی پوشش بیماری وخیم دارد و تا سقف ۱۲۰۰۰ دلار است – این مزایا قابل پرداخت است اگر هر یک از بیماری های ذکر شده در ابتدا در طول دوره پوشش تشخیص داده شود. بیماری هایی که در این طرح ذکر شده اند از جمله بیماری ایدز (سندرم کمبود ایمنی بدن)، سرطان، لوسمی، مننژیت…

پوشش هزینه های پزشکی و توانبخشی حوادث تا سقف ۲۰۰۰ دلار – حداکثر ۵۰ دلار برای هر بازدید اگر درمان توسط یک پزشک معالج مجاز، استئوپات، فیزیوتراپیست (به استثنای ورزش درمانی) یا پرستار ثبت شده در ۳۰ روز از یک تصادف مورد نیاز باشد.

پرداخت هزینه آموزش تا سقف  ۶۰۰۰ دلار – اگر ظرف مدت ۹۰ روز از یک حادثه و در نتیجه این حادثه بیمه شده بیش از ۳۰ روز به خانه خود محدود شود، هزینه یک معلم واجد شرایط برای خدمات آموزشی تا ۶ ماه پرداخت می شود.

پوشش شکستگی یا جابجایی تا ۷۵۰ دلار – تحت این پوشش، بیمه مربوطه برای آسیب دیدگی ناحیه ای که منجر به شکستگی یا جابجایی استخوان شده در نظر گرفته می شود.

پوشش ۳۰۰۰۰ دلار در صورت سانحه منجر به فوت – این مزایا در صورتی ارائه می شود که بیمه شده در طول دوره پوشش به علت تصادف  فوت می کند و همچنین در صورت سانحه هوایی مبلغ پوشش افزایش می یابد.

پوشش معلولیت محصور تا ۲۱۰۰۰ دلار – در این حالت اگر بیمه شده، پس از تصادف، مستلزم نگهداری مداوم و بدون وقفه در خانه یا بیمارستان است، پرداخت ماهانه صورت می گیرد.

پوشش خارج از استان/ کشور، اورژانس پزشکی تا ۱۰۰۰۰۰ دلار – دراین بیمه  پوشش درمان اضطراری مربوط به آسیب یا بیماری که در طول دوره پوشش در خارج از استان و یا کشور محل اقامت رخ می دهد را فراهم می کند.

چه کسانی واجد شرایط هستند؟

هر دانش آموز یا بچه بالای ۶ ماه و یا زیر ۲۶ سال که مقیم کانادا باشد بجز استان کبک. اگر فرد ۱۴ سال یا بیشتر سن داشته باشد باید به صورت دانش آموز تمام وقت باشد.

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com