شهروند- کافه  استلا یکی از کافه های معروف زنجیره ای در کاناداست که صبحانه های بسیار معروفی دارد. یکی از شعبه های این کافه ی زنجیره ای واقع در خیابان شربروک وی نی پگ دیروز دوشنبه برای یک جلسه ی فوری تعطیل شد و اعلام کرد که امروز سه شنبه نیز بسته خواهد ماند.

 

سه تن از شاکیانی که مورد آزار قرار گرفته اند

این کافه در اقدامی فوری دو تن از مدیران ارشد خود به نام های گارنت اندرسون (Grant Anderson) و برد باروز (Brad Burrows) را تا اطلاع ثانوی و برای انجام تحقیقات بیشتر از کار برکنار کرد. این دو مدیر با اتهام آزار و اذیت جنسی در محل کار مواجه هستند. این اقدام در پی کمپین مجازی Not My Stella’s#  انجام شد. در این کمپین مجازی تعدادی از کارمندان این کافه شکایاتی را مطرح کرده اند مبنی بر این که از آنها در محیط کار سوء استفاده شده است و مورد آزار و اذیت جنسی واقع شده اند.

یکی دیگر از شاکیانی که مورد آزار قرار گرفته است

این افراد در نوشته های خود می گویند به شکایت و ناراحتی آنها توجهی نشده است و کسی پاسخگوی اتفاقاتی که برای آنها افتاده است، نیست. این گروه از افرادی که مورد آزار واقع شده اند می گویند برکنار کردن این دو مدیر، تازه شروع کار است و با اینکه اقدام خوبی است اما اصلا کافی نیست و باید به صورت رسمی از آنها عذرخواهی شده و این کافه برای درمان آسیبی که به آنها وارد شده است، اقدام کند.