جسد پدر کانادایی در ایتالیا پیدا شد

آرش عزیزی ـ با پیدا شدن جسد پدر اهل کانادای دوقلوهای سوئیسی مفقود، گمان این‌که اتفاقی بسیار بد برای این دوقلوها افتاده باشد تقویت شد. به گزارش آسوشیتدپرس از ژنو، اعضای خانواده سه‌شنبه‌ ی این هفته پس از شنیدن این خبر امید چندانی به پیدا کردن زنده‌ ی این دو دختر خردسال نداشتند، بخصوص به این علت که معلوم شده پدرشان هزاران یورو را برای مادر ارسال کرده (در حالی که می‌ توانسته آن ‌را خرج نگهداری از بچه‌ها کند)و سپس خودکشی کرده است.

دکتر والریو لوسیدی، دایی این دو دختر شش ساله، در بیرون خانه‌ ی آن‌ ها در حومه‌ ی لوزانِ سوئیس به خبرنگاران گفت که هر لحظه که می‌ گذرد او بیشتر پر از ترس و واهمه می‌شود. این جراح بلژیکی گفت از وقتی که معلوم شده ماتیاس شپ، پدر دو دختر، ۷۰۰۰ یورو در شهر مارسی گرفته، اما این پول را خرج نوعی مراقبت از آلسیا و لیویا نکرده و در عوض برای مادرشان فرستاده، واهمه ‌های خانواده بسیار بیشتر شده است.

جسد آقای شپ روز پنجشنبه‌ ی هفته‌ ی گذشته با ۱۰۰ یورو پول در سرینولای ایتالیا پیدا شد. پلیس می‌ گوید او خودش را زیر قطار انداخته.

ماتیاس شپ و ایرینا لوسیدی، پدر و مادر دوقلوها، پیش از این از هم جدا شده بودند، اما هر دو در منطقه ‌ی ساحلی سنت سولپیس در لوزانِ‌ سوئیس زندگی می ‌کردند. در آخرین هفته‌ ی ماه ژانویه بود که پدر دوقلوها، که متولد کانادا است، آن‌ ها را تحویل می‌ گیرد تا آخرهفته را با آن‌ ها بگذراند. از آن پس خبری از دخترها نشد تا این‌ که جسد آقای شپ در ایتالیا پیدا شد.

ظاهرا او با ماشین آئودی سیاه ‌رنگی از سوئیس به ایتالیا رفته بوده، اما مسیر دقیق او معلوم نیست. طبق اطلاعات پلیس او در مارسی سه بلیت قایق به سمت کورسیکای ایتالیا خریده، اما شواهدی در دست نیست که واقعا از آن‌ها استفاده کرده باشد.

گرچه امیدهای خانواده برای یافتن دوقلوها هر روز کاهش می ‌یابد، یکی از اعضای خانواده به این اشاره کرده که دو دختر “بسیار باهوش” بوده ‌اند و هم فرانسوی و هم ایتالیایی را به خوبی صحبت می‌کرده‌ اند.

گروه اکتشافی بین ‌المللی در حال حاضر در حال جستجو در تمام منطقه‌ ی مورد نظر برای یافتن این دوقلوی ۶ ساله است.