به گزارش دالاس مورنینگ نیوز، پیکر نیمه سوخته ی هوشنگ وطنپور، ۵۶ ساله، پنجشنبه ی گذشته توسط آتش نشانان در منطقه ی خارج شهر دنتون کانتی پیدا شد.


شهروند ۱۲۳۷  پنجشنبه ۹ جولای  ۲۰۰۹


 

به گزارش دالاس مورنینگ نیوز، پیکر نیمه سوخته ی هوشنگ وطنپور، ۵۶ ساله، پنجشنبه ی گذشته توسط آتش نشانان در منطقه ی خارج شهر دنتون کانتی پیدا شد.


 

وطنپور که برای شرکت تاکسیرانی "آزادی" کار می کرد، هفته ی گذشته سه مرد جوان ۲۳، ۲۲ و ۳۲ ساله را از دان تاون دالاس به عنوان مسافر سوار کرد ولی لحظاتی بعد آنها با وارد آوردن بطری به سر  و ضربات کارد به سینه و گردنش، او را به قتل رسانده و سپس به آتش کشیدند و پول های نقد و کارت های اعتباری او را برداشته و تاکسی را در منطقه ای در همان حوالی رها کردند.

روز شنبه پلیس با کمک گرفتن از ویدیوی بانکی که در همان منطقه بود و یکی از این افراد با کارت دزدی از ماشین خودپرداز آن پول گرفته بود، آنها را شناسایی و یک یک آنها را در خانه هایشان دستگیر کرد.

به گزارش استار تلگرام، هوشنگ وطنپور، هیچگاه از خطرناک بودن شغلش که رانندگی تاکسی در شمال تکزاس بود حرفی نمیزد، زیرا که روزی ۱۴ ساعت کار میکرد و دیگر وقت نداشت که به آن بیندیشد. وطن پور همراه با همسر و چهار فرزندش(دو پسر و دو دختر)، شش سال پیش از ترکیه به آمریکا آمد. او از پیروان دیانت بهایی بود که امنیت خود و خانواده اش در ایران در تهدید بود. این پدر سختکوش برای آینده ای بهتر برای فرزندانش به آمریکا آمده بود که متاسفانه قربانی جهالت و طمع سه جوان تبهکار شد. 

مراسم تشییع جنازه و یادبود هوشنگ وطنپور ساعت سه بعدازظهر دوشنبه ۶ جولای در سالن رستلند در محله ی آلن در میان اندوه خانواده و دوستان و آشنایانش برگزار شد.