فرید حائری نژاد، سردبیر جدید مسئولیت محتوایی برنامه ها را به عهده دارد و مستقیما با اتاق خبر، برنامه سازان و گزارشگران در تماس خواهدبود

 

شهروند ۱۲۴۱- پنجشنبه ۶ آگوست ۲۰۰۹


 

به اطلاع میرساند که در پی جستجو هیئت مدیره رادیو زمانه برای گزینش مدیر و سردبیر جدید، این سازمان موفق به انتخاب دو نیروی جدید برای همکاری در رادیو شد.

فرید حائری نژاد

فرید حائری نژاد، سردبیر جدید مسئولیت محتوایی برنامه ها را به عهده دارد و مستقیما با اتاق خبر، برنامه سازان و گزارشگران در تماس خواهدبود. وی پیش از این تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در شبکه سی بی سی کانادا بوده است که چندین فیلم مستند نیز درباره مسایل اجتماعی ایران ساخته است. مستندهای تلویزیونی او برنده جوایز گوناگون، از جمله مدال نقره برای فیلم "سفر به ایران" در جشنواره نیویورک شده است.

حائری نژاد پیش تر در سال ۲۰۰۷ مدتی برای نقدبرنامه های رادیو زمانه از تورنتو و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی همکاران زمانه در دفتر آمستردام فعالیت داشته است.

رادیو زمانه در شش ماه گذشته با سردبیری موقت حسین علوی به فعالیت های خود ادامه داده و هیئت مدیره رادیو از زحمات ایشان صمیمانه قدردانی می کند.

روت کرونن‌بورگ نیز از طرف هیأت مدیره زمانه به عنوان مدیر جدید این سازمان برگزیده شد. کرونن بورگ کار خود را در آخرماه ژوئیه در دفتر زمانه در آمستردام آغاز کرد و وظایف زوران جوکانوویچ را که به مدت ۹ ماه مدیرموقت بود، به عهده گرفت. وی فارغ التحصیل رشته ارتباطات و مدیریت بازرگانی است.

رادیو زمانه هم اکنون با تازه نفسانی مانند حائری نژاد و کرونن بورگ به فعالیت های خویش در خصوص اطلاع رسانی با در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی و حرفه ‌ای روزنامه ‌نگاری ادامه خواهد داد و تلاش خواهد کرد مانند گذشته با بهره‌گیری از روزنامه ‌نگاران، نویسندگان و برنامه ‌سازان جوان، افق‌های جدیدی را در نگریستن به مسائل درون ایران بگشاید.