دومینیک استراوس کان، رئیس صندوق بین المللی پول نیز به اتهام داشتن روابط ناسالم جنسی و تلاش برای تجاوز، با دستبند روانه دادگاه شد.

من نمی دانم سیاستمداران جهان چه شان شده است و اصولا آدم هائی تا این حد بی سیاست، چگونه سیاستمدار می شوند؟

رئیس جمهور اسرائیل به اتهام تلاش برای تجاوز، از کار برکنار می شود.

استراس کان در بازداشت

برلسکونی نخست وزیر ایتالیا به همین اتهام منتظر جلسه دادگاه است و حالا هم که نوبت رئیس صندوق بین المللی پول شده است….

اینکه این اتهامات سیاسی است یا واقعی؟ مدتها طول می کشد تا روشن شود، اما اگر این حضرات گوش به نصیحت های سردمداران کشور ما می کردند، دچار چنین دردسرهائی نمی شدند و کارشان به اینجاها نمی کشید.

بی خود نیست که رئیس جمهور ایران می گوید ما باید دنیا را مدیریت کنیم. انصافن ما برای هر کاری نسخه ای داریم و برای برطرف کردن کمبودهای سیاستمدارانی که ناراضی از خانه هایشان بیرون می آیند و در هتل های گرانقیمت دنبال نیمه گمشده خود می گردند، چاره اندیشیده ایم.

همین امروز که رئیس صندوق بین المللی پول را با دستبند به دادگاه می بردند، سایت پیک ایران خبر داده بود که اخیراً در ایران برای دخترهای جوان و زیبا اس ام اس هائی ارسال می شود که: شما را بدون رضایت پدر و درج در شناسنامه صیغه می کنیم. خلاص! سیاستمداران غربی اگر عقل شان می رسید و می دانستند که مرد می تواند با خواندن چهار تا جمله عربی طرف معامله را صیغه کند بدون آنکه آب از آب تکان بخورد، نه آبرویشان می رفت و نه کارشان به برکناری از شغل های نان و آبدارشان می کشید و نه روانه دادگاه و احتمالا زندان می شدند.

مادرمرده ها تقصیری هم ندارند. کشورهائی که پانصد سال هم نیست کشف شده اند، چه خبر دارند که کشور هفت هزار ساله ما چه راه حل هائی برای برطرف کردن مشکلاتش کشف کرده است. ما آموخته ایم که با خواندن جمله  “انکحت وزوجتو فی المدت المعلوم و فی المبلغ المعلوم”، به شکل قانونی با هر زن و دختری که مایل باشیم رابطه برقرارکنیم و شمر هم جلودارمان نباشد! 

 

آب و برق و گاز بالاخره مجانی شد

 

مثلی است مشهورکه می گوید: اگر۳۲ سال صبرکنی همه چیز درست میشه!

برای اینکه بدانید مشکلات مملکت ما از بی حوصله گی مردم سرچشمه می گیرد، خواهش می کنم قبل از هر چیز فیلم کوتاه  زیر را تماشا کنید تا بقیه اش را عرض کنم:

http://www.youtube.com/watch?v=zkbRpzSULSc

ملاحظه فرمودید؟ مردم حوصله یک ساعت صبر کردن برای بنزین زدن را ندارند و جوری قاطی می کنند که در حالی که توی صف بنزین ایستاده اند، از گرانی برق و گاز گله می کنند! آخر بنزین چه ربطی دارد به قبض گاز؟ چرا مسائل را قاطی می کنید؟!

اگر بنا بر قاطی کردن باشد، اجازه بدهید بنده هم مسائل را قاطی کنم و بگویم اگر قیمت آب و برق و گاز چند برابر شده، در عوض قرار است مصرف آب و برق و گاز در مساجد رایگان شود. به این ترتیب مردم می توانند به راحتی در مساجد زندگی کنند و از انجام  فرمایش امام مرحوم که گفت آب و برق و گاز را مجانی می کنیم، لذت ببرند!

اصل خبر را می توانید در سایت زیر بخوانید و باور کنید که آب و برق و گاز در مساجد مجانی می شود و ببینید شاعر بی خود نسروده: گر صبر کنی ز غوره حلوا سازند!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32712

 

 

* میرزاتقی خان یکی از روزنامه نگاران و طنزنویسان پیشکسوت ایران و از همکاران تحریریه ی شهروند است.