آرش عزیزی

دزدی ماشین

نوجوانی ۱۹ ساله در رابطه با چند مورد ورود غیرقانونی به خودروها در نورت یورک دستگیر شد.

روز یکشنبه ‌‌ی هفته ‌ی گذشته، ۵ ژوئن،‌ شهروندی گزارش داد که او را هنگام ورود به ماشین ‌ها و سپس پنهان شدن در پارکی در آن نزدیکی دیده است. پلیس به محل (لانگ ‌هوپ پلیس نزدیک تقاطع دان میلز و شپرد) اعزام شد و پس از جستجو نوجوان مذکور را دستگیر کرد.

به گزارش اینساید تورنتو دات کام، پلیس گفته مظنونِ ۱۹ ساله آناتولی بودیانو نام دارد و طبق تحقیقات به حداقل پنج دستگاه خودرو در نورت یورک دستبرد زده است.

 

تیراندازی و حادثه ‌ی رانندگی

در پی حادثه ‌ی تیراندازی از ماشین که شنبه ‌ی هفته ‌ی گذشته در نورت یورک به مصدوم شدن دو مرد جوان انجامید،‌ پلیس تورنتو اعلام کرده به دنبال دو مظنون، یکی مرد و یکی زن، در این رابطه است.

پلیس گفته قربانیان حول و حوش ساعت ۸ شبِ شنبه در وارنیا درایو، نزدیک تقاطع لورنس و الن رود، پیاده ‌روی می‌ کردند که خودرویی با راننده ‌ی زن از کنارشان رد شد. مسافران خودرو این دو عابر را فراخواندند و سپس از درون خودرو به سمت آن ‌ها تیراندازی شد.

هر دو قربانیان که گلوله به پاهایشان اصابت کرده بود به خانه ‌ای در خیابان لیلا لین در آن نزدیکی گریختند و به سرعت با ۹۱۱ تماس گرفتند. پزشک‌ یاران قربانیان را به بیمارستان سانی ‌بروک رساندند.

به گزارش اینساید تورنتو دات کام به نقل از پلیس منطقه ‌ی ۳۲، هنوز انگیزه‌ ی این جنایت مشخص نشده است.

خودروی ضاربین، چهار در، قدیمی و قرمز یا نارنجی بوده است.

 

 

 

پلیس نورت یورک در صحنه ی جرم