مرکز بین المللی فیلم و ویدئو طی بیانیه ای اعلام کرد که چهارمین فیلم از سری فیلم های هنرمندان برجسته ایران بنام “ایران درودی: نقاش لحظه های اثیری” که توسط بهمن مقصودلو تهیه و کارگردانی شده به بازارعرضه  کرده است… این فیلم که تولید آن بیش از هفت سال  به طول  انجامید اولین بار در اکتبر ۲۰۰۹ در استکهلم به  نمایش در آمد. سپس طی برنامه های ویژه ای در پاریس (یکبار با حضور خانم ایران درودی)، لندن، برلین،  تورنتو،  لوس آنجلس، بوستون، میامی، واشنگتن و همچنین دانشگاه فرلی دیکینسون  و دانشگاه ییل  به نمایش گذارده شد که  مورد استقبال بی نظیر حضار قرار گرفت. این فیلم همچنین توسط جشنواره فیلم لایپزیک و برنامه دوم  جشنواره  فیلم ابن عربی  در مورسیا – اسپانیا انتخاب شد.  استقبال منتقدان از این فیلم در  اینترنت و نشریات بسیار مثبت  بوده است.

کارگردان با تهیه این فیلم کوشش کرده است که زوایا ی پیچیده ی  کار این هنرمند که  بیشتر اوقات زندگی  خود را درغرب گذرانده و تحت تأثیر هر دو فرهنگ شرق و غرب بوده است را به تصویر کشد.

افزون برآن، این دی وی دی  فیلم کوتاه “اردشیر محصص وصورتکهایش”، اولین اثر بهمن مقصودلو محصول ۱۹۷۲، را نیز در بر دارد.  در حال حاضر مقصودلو مشغول ادیت فیلم بلند جدیدی از اردشیر محصص است .

این  دی وی دی را می توانید به مبلغ  ۲۵ دلار از آمازون،  بارنز اند نوبل، بلاک باستر، و آی اف وی سی دات کام تهیه کنید. همچنین، ویدئو مزبور را می توانید از نت فیلیکس کرایه کنید.

پاث فایندرییکچر طی سه سال گذشته دیگر فیلم های آی اف وی سی چون هفت مستخدم، منهاتن به روایت ارقام، خاموشی دریا، و سه  فیلم  مستند  احمد شاملو: بزرگ شاعر آزادی، احمد محمود: “نویسنده انسانگرا و زندگی در مه” را  روی دی وی دی عرضه کرده است.  دی وی دی این فیلم ها در تمام کشورها بهر سیستمی که باشد قابل دیدن است.