خبرگزاری دولتی ایرنا خبر داده است که در کنسرت گوگوش در دوبی  افرادی در ردیف های جلو علیه مقامات جمهوری اسلامی شعار دادند و توسط پلیس 

 

شهروند ۱۲۵۸ ـ پنجشنبه ۳ دسامبر ۲۰۰۹


 

خبرگزاری دولتی ایرنا خبر داده است که در کنسرت گوگوش در دوبی  افرادی در ردیف های جلو علیه مقامات جمهوری اسلامی شعار دادند و توسط پلیس امنیتی دبی این گروه ۵۰ نفره، بازداشت و از محل خارج شدند.


 

ایرنا می نویسد: پلیس امنیتی دبی که بدون لباس فرم در محل حضور گسترده داشت، اجازه هیچگونه سر دادن شعار علیه مقامات جمهوری اسلامی ایران را به اغتشاشگران نداد. و پلیس امنیتی دبی اعلام کرده است مقامات جمهوری اسلامی ایران مورد احترام دولت امارات قرار دارند و هر گونه شعار علیه مقامات جمهوری اسلامی خلاف قوانین این کشور است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در کنسرت گوگوش که یکشنبه شب در محل نمایشگاه های دبی برگزار شد، بیش از ۱۲ هزار نفر حضور یافته بودند و گوگوش لباس فسفری زرد رنگ پوشیده بود که در زیر نور، سبز به نظر می رسید.


ایرنا نوشته که گوگوش خود می خواسته تا با حرکات ضد انقلابی تماشاگران را وادار به سر دادن شعارهای ضدانقلابی علیه جمهوری اسلامی کند که با دستگیری گروه اولیه، این حرکت توسط پلیس امنیتی دبی خنثی شد.

باید به حاکمان دوبی تبریک گفت که با الگو گرفتن از حکومت جمهوری اسلامی و البته به هزینه ی آنها، گارد لباس شخصی درست کرده اند و به کنسرت ها و محافل دیگر گسیل می دارند.