یکی از همشهری های من از شهرستان سیریک خیلی معصومانه از من پرسیده است که رژیم ایران چه هیزم تری به من فروخته که این همه مزاحمش می شوم. همشهری من کلمه بهتری که بیانگر برخوردهای من با حکومت ایران باشد را پیدا نکرده در نتیجه فکر کرده که کلمه مزاحمت را به کار ببرد که هم برای حال خودش خوب باشد هم متهم به همدردی و یا خدای نکرده همکاری با من نشود. من این همشهری عزیزم را درک می کنم و اعتراف می کنم که اصولن در کانادا ما چندان با هیزم سروکار نداریم که حکومت ایران تر و یا خشکش را به من فروخته باشد، اما حرفش را قبول دارم که آبم با این حکومت توی یک جوی نمی رود. از طرف دیگر دلم می خواست به خاطر گل روی این همشهری هم که شده و برای یکبار هم که هست یادداشتی بنویسم که چپ و راست به رژیم ایران بند نکند. مثلن بنویسم اگر منصف باشیم رژیم تهران این کارهای خوب را هم کرده است و با خویش عهد کردم که این هفته در دنیای مجازی بگردم و استدلال هائی که به این امر کمک کند پیدا کنم که بخت با من و آن همشهری خوبم یار بود و به یک دستاورد بزرگ که بسیاری از دستاوردهای تاکنونی بشر را تحت تاثیر خود می تواند قرار دهد، دست پیدا کردم و خوشبختانه تمام و کمال هم ابتکار و اختراع دولت ملی و رئیس جمهوری محبوب و لابد رهبر عظیم الشان بود.

 

شیطان رجیم ، یوتیوب، در نمایشگاه مطبوعات جمهوری اسلامی

خیلی خوشحال شدم که توی روی آن همشهری عزیز شرمنده نشده بودم. خوشبختانه از این کشف بزرگ میهنی برادران همیشه در صحنه چند عکس گویا هم گرفته بودند که بعدها خارجی ها و دشمنان حکومت محبوب جمهوری اسلامی اختراع کم نظیر ما را به نام خودشان به ثبت نرسانند و مانند همه ی این سال ها و حتی اگر منصف باشیم قرن ها دست آوردهای ما به نام اجنبی ها ها ثبت نشود و سر ما بی کلاه بماند.

سرتان را درد نیاورم، ماجرا از این قرار است که در نمایشگاه رسانه ها برادران جان برکف بسیجی موفق به کشفی شده اند که انصافن حتی  مرا که در امر مخالفت با حکومت ایران هیچوقت به قول همان همشهری جانب انصاف را رعایت نکرده ام قانع کرد که در ستایش این ابتکار کم مانند شرحی بنویسم و  نشان بدهم که چندان که همشهری ما گمان دارد ما بی انصاف نیستیم. لابد با خودتان می گوئید که من یا ترسیده ام و یا مزدور شده ام و به همین دلیل دارم آسمان و ریسمان به هم می بافم که ثابت کنم که برادران جان بر کف ما موفق شده اند کشفی کنند که تا به امروز مانند نداشته است. دندان روی جگر بگذارید می گویم. آخر این یک کشف کشکی نیست که همین طوری اله بختکی شرحش بدهم و شما هم حظش را ببرید. نه انصافن از همان کشف هاست که در هر قرن اگر یکی اتفاق بیفتد بشر باید کلاه خود را جوری بالا بیندازد که برود بیفتد عدل توی مریخ و مریخ هم با همین استناد بشود مال خودمان. و اما کشفی که به داد من و همشهری نگرانم و ملت ایران و حتی می توانم بگویم کل بشریت رسید این است. اجازه بدهید پیش از آنکه کشف را رونمائی بکنم بگویم که بعد ذات مبارک خدا از ملائک مکرب و مغذب (به جای مورد غضب قرار گرفته ابتکار کردم و برای محکم کاری ض را هم کردم ذ که کلن ابتکاری بشود آخر ما هم از همان سرزمینی هستیم که آن کشف کشاف در آن رخ داده و باعث سربلندی من در برابر آن همشهری نادیده ام شده است). ببخشید یک خورده پرانتزش کش دار شد. وقتی رهبر عظیم الشان می گوید آدم نباید کشش بدهد حتی اگر ماجرا چند بیلیون تومان ناقابل هم باشد، به همین دلایل است که اگر آدم بیفتد در خط کش دادن تا قیام قیامت می تواند کش بدهد و خدای نکرده کش آنقدر کش برود که مثلن برسد به بیت رهبری. حالا آن زبان بسته را بیار و باقلا تهیه ببین و بارش کن اگر مردی- به خانم ها بر نخورد، این را جوری جولان دادم که به ضرر مردان و به سود خانم ها باشد- شرحش کش و قوس زیاد دارد می گذارمش یک وقت دیگر که این مشکل ناقابل چند میلیاردی حل و فصل شده باشد.

حرف حرف می آورد اما به دلتان بد راه ندهید حتمن در جریان آن کشف ال کشاف قرارتان می دهم.  بعد خدا به اعتقاد اکثریت بشریت مهترین ملائک شیطان است، البته از نوع منفی آن ها ولی به هر حال هیچکس در جهان نمی تواند منکر این بشود که شیطان به اندازه خود خدا شهرت دارد و در برخی بلاد کفر زبانم لال شهرتش از ذات مبارک الهی هم پیشی می گیرد تا همین چند روز پیش هم حاجیان در مکه سنگ می زدند به گور و یا دیواری که به او منسوب است. اما خوشبختانه به ابتکار دولت خدمت گزار بخشی از آنچه همه ساله به ناحق نصیب حاکمان سعودی می شد حالا با این کشف بزرگ به میهن اسلامی ما خواهد آمد. بخش سنگ پرانی به شیطان رجیم را می گویم که سعودی ها سودش را می بردند، اما به کوری چشم آل سعود از سال آینده مسلمانان جهان بعد حج بلافاصله شال و کلاه می کنند و برای رجم شیطان رجیم رهسپار میهن اسلامی ما می شوند. خوب این که به همین آسانی به چنگ نیامده که آدم بخواهد سرسری از آن بگذرد هزار هزار ابتکار به خرج داده شده تا دانشمندان میهن اسلامی راه حلی به این مهمی کشف کرده اند.

اولن تحقیقات شبانه روزی کرده اند که چیزی شبیه و نزدیک به شیطان اصلی پیدا کنند که اگر اشتباه می کردند ملت ما هم به لحاظ مادی و هم از منظر معنوی چنان زیانی می دید که تا دنیا دنیا بود چه بسا جبران کردنی نبود، پس باید همه ی جوانب کار را سنجید که خوشبختانه از این لحاظ ابتکار جوری است که مو لای درزش نمی رود. بله ابتکار دولت خدمتگزار حالا دیگر می شود گفت به سود  بشریت است که اولن چیزی پیدا کرده اند که عین شیطان اصلی است یعنی همه ی معایب را دارد حتی عیب های بیشتری هم دارد که بعد مدتی سنگ زدن خود به خود آشکار می شود، از لحاظ دیگر هم خوب است و آن این است که از تولیدات شیطان بزرگ به فرمایش امام راحل است یعنی نور علی نور. برادران ابتکار دیگری که به خرج داده اند و انصافن دستشان درد نکند این است که برخلاف شیطان اصلی در مکه که دیوار است و اگر سنگ به او بخورد و کمانه کند چه بسا چشم و چار حاجیان بیچاره را کور کند این یکی به ابتکار برادران جان بر کف نوعی پلاستیک فشرده است که در میان یک محوطه محصور در بین دیوارهای سه گانه قرار می گیرد و مسلمین از جای خالی دیوار چهارم با سنگ هائی که از پیش توسط برادران سنگ بر کف در تظاهرات تدارک دیده شده است مورد سنگ باران قرار می گیرد، این ها اما هیچکدام از اهمیتی که انتخاب اصلی برخوردار است بهره مند نیستند. حرمت واقعی ابتکار در ذات شیطانی خود شئی است یعنی انتخاب یوتیوب که از مادران فسادهای عصر حاضر است و شیطان در برابر او جوجه ای بیش نیست.

حالا دیدید با این ابتکار ملی و میهنی و دنیوی و اخرویِ برادران، بنده ی گناهکار نیز پیش روی آن همشهری نادیده مفری برای توبه یافتم و ایران و ایرانی نیز برای همیشه مدیون این شاهکار شیطانی شد. دست برادران درد نکند.