رادیو فردا: یک مرد ایرانی که لباس بابانوئل به تن کرده بود با حمله مسلحانه به یک مهمانی کریسمس در ایالت تگزاس آمریکا شش نفر از اعضای خانواده و بستگان خود را کشت و سپس به زندگی خود خاتمه داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری های خارجی، همسایگان این مرد ایرانی که دلال معاملات ملکی بود، وی را با نام عزیز یزدان پناه معروف به «باب» شناسایی کرده و گفته اند که وی برای سال های طولانی همراه با همسر و دو فرزند نوجوان اش در منطقه کالیویل زندگی می کرد.

پلیس زمانی از جریان این کشتار خبردار شد که فردی از درون آپارتمان با شماره اضطراری ۹۱۱ تماس گرفت ولی نه حرف زد و نه صدای تیراندازی شنیده شد.

پلیس برای پیگیری موضوع به آپارتمان رفت و متوجه شد که چهار زن و سه مرد کشته شده اند. نیروهای پلیس هنگام ورود به آپارتمان متوجه شدند که در قفل است.

شبکه تلویزیونی «ان بی سی» در سایت خود گزارش داده است که بر اساس اسناد دادگاه، عزیز یزدان پناه در سال ۱۹۸۷ با فاطمه رحمتی ازدواج کرده بود. این زوج یک دختر به نام نرگس(نونا)، ۱۹ ساله و یک پسر به نام علی داشتند که ۱۵ ساله بود.

یزدان پناه (بالا ـ چپ) دو فرزندش را به همراه همسر سابقش و خانواده همسرش را کشت

همسایگان این خانواده ایرانی گفته اند که به نظر می رسید افراد خانواده به هم خیلی نزدیک بوده و یزدان پناه نیز پشتیبان فرزندان خود بوده است.

تری بام از همسایگان این خانواده ایرانی که دختران آنها با هم در یک مدرسه تحصیل می کردند، گفته است: «به نظر می رسید تمام زندگی آنها در خانواده خلاصه می شد و به همین دلیل وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم.»

پلیس گفته است که اجساد اعضای خانواده در فاصله نه چندان زیادی از درخت کریسمس پیدا شدند و بسته های باز شده در اطراف پخش شده بود که به نظر می رسید اعضای خانواده به تازگی هدایای کریسمس را باز کرده بودند.

باوم می گوید که «باب» به شدت به بچه های خود علاقمند بود و من هنوز نمی توانم باور کنم که چنین اتفاقی افتاده است.

فاطمه رحمتی طی چهار سال گذشته در یک سالن آرایشی کار می کرد. صاحب این سالن گفته است که فاطمه همیشه درباره خانواده اش صحبت می کرد ولی هیچ چیز منفی بروز نمی داد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، شواهد نشان می دهد که این خانواده دچار مشکلات مالی شده بودند و بانکی که به یزدان پناه وام داده بود در سال ۲۰۱۰ آپارتمان خانواده را به حراج گذاشت.

این زوج در ماه مارس یا آوریل از هم جدا شده بودند و همسر این مرد ایرانی همراه با فرزندان اش به آپارتمانی دیگر نقل مکان کرده بود.

بر اساس گزارش پلیس، آخرین قتلی که در این منطقه به وقوع پیوسته بود مربوط به یک سال و نیم پیش است.