نازیلا افتخاری منششماره ۱۱۹۶ ـ ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۸
جمعه ۱۹ سپتامبر دومین سالگرد تاسیس مرکز موسیقی شارک از سوی مسئولان این مرکز در بنیاد پریا جشن گرفته شد.

نازیلا افتخاری منش یکی از بنیانگزاران این مرکز گردانندگی مراسم را به عهده داشت.


ابتدا خانم نارگل با همراهی سه تار شاهین فیاض اشعاری را دکلمه کرد.

سپس شایان پرسام با کیبورد، گیتار بهرنگ را همراهی کرد و قطعاتی نواختند.

نوبت به شاگردان مرکز موسیقی شارک رسید.

 

 

 

مهرناز سپهری هنرجوی سنتور همراه با تنبک حافظ صفوی موسیقی سنتی را اجرا کردند.

 

نازیلا افتخاری منش ضمن تشکر از مربیان مرکز موسیقی از خانم مهین مهاجر مربی آواز دعوت کرد به روی صحنه رود تا با تقدیم هدیه ای از زحمات او قدردانی شود.

افتخاری منش همچنین از هنرجویان مرکز و رسانه های ارتباط جمعی فارسی زبان برای اطلاع رسانی درباره ی مرکز سپاسگزاری کرد و سپس نوبت به برنامه ی گروهی مربیان شارک رسید.

 

 

 

 

 

پریسا فردوسیان(مربی تار و سه تار)، کوشا نخعی (مربی ویلن و کمانچه)، شاهین فیاض(مربی سه تار)، آراز نایب پاشایی (مربی تنبک)، پژمان محمدی(مربی نی)، شبنم صحرائی(مربی دف) و نازیلا افتخاری منش(مربی سنتور) آهنگ های شادی نواختند و آقای محمد فتوت یکی دیگر از بنیانگزاران مرکز شارک نیز ترانه های محلی را با آنان خواند.


 

برنامه ی گروه مربیان با استقبال بسیار جمع روبرو شد و سپس نوبت به گروه نوازی تنبک رسید. آراز نایب پاشایی به همراه دو تن از هنرجویانش حافظ صفوی و پارسا عباسی بسیار زیبا نواختند.


 

 

 

 

در پایان مربی رقص شارک الکساندرا اسکوراس با موسیقی ایرانی ترکیبی از رقص هایی که بیشتر به رقص صوفیان نزدیک بود، اجرا کرد و مورد تشویق قرار گرفت.

 

 

رضا مقدس که خود نوازنده چیره دستی ست و مسئول صدا در این برنامه مسئولیت تنظیم و ضبط و پخش صدا را برعهده داشت و افتخاری منش از او به عنوان یکی از حامیان شارک نام برد که از همان اوایل در این زمینه مرکز را یاری داده است.


گفتنی ست دو سال پیش مرکز موسیقی شارک به همت نازیلا افتخاری منش، محمد فتوت و آقای خراسانی پایه گذاری شد که از این جمع خانم افتخاری منش و آقای فتوت همچنان در برپا نگه داشتن این مرکز موسیقی فعالیت دارند.

ظرف دو سالی که از عمر این مرکز میگذرد، علاوه بر تدریس موسیقی و رقص، برنامه ی بزرگداشت استاد حسین دهلوی در سال ۲۰۰۷، دایر کردن غرفه در جشنواره تیرگان (جولای ۲۰۰۸)، مشارکت در برگزاری “رقصی چنین…” کار فرزانه کابلی (آگوست ۲۰۰۸) و مشارکت در جشن سالانه بنیاد خیریه کهریزک و … از دیگر فعالیت های این مرکز موسیقی نوبنیاد در تورنتو بوده است.