شهروند ـ فرح طاهری: بیست و سومین مجمع عمومی سازمان زنان ایرانی انتاریو، شنبه ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۲ در سالن کلیسای لارنس پارک با حضور ۲۵۰ تن از اعضا و هواداران سازمان زنان برگزار شد.

یاریگران سازمان زنان ایرانی انتاریو

مصی تاتاری، از اعضای هیئت مدیره و رئیس کمیته مجمع عمومی به حاضران خوشامد گفت و سپس رئیس جلسه، دکتر ماندانا عطارزاده را معرفی کرد. دکتر عطارزاده که تا سال گذشته در هیئت مدیره سازمان زنان کار کرده بود، ارتباطش را با این سازمان همچنان حفظ کرده و با آن همکاری دارد. بهار کریمی به عنوان منشی جلسه و آقای فرامرز رشیدی به عنوان حسابرس به حاضران معرفی و از سوی جمع تائید شدند.

افخم مردوخی، رئیس سازمان زنان در ادامه، گزارش هیئت مدیره ی سازمان را به مجمع عمومی سالیانه ارائه داد. نسخه ای از این گزارش به دو زبان فارسی و انگلیسی قبلا در اختیار حاضران قرار گرفته بود.

مردوخی با اشاره به اینکه تمرکز ما بر مشارکت و همکاری است، گفت: در سال گذشته، با بیش از ۱۵۰هزار دلار اهدایی نقد و یا خدماتی، ۲۵۰۰۰ ساعت کار داوطلبانه از سوی ۵۰ داوطلب، ۴ کارمند و همینطور ۱۴ داوطلب اعضای هیئت مدیره و روسای کمیته ها، درهای سازمان برای ارائه خدمات و برگزاری برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان همه روزه باز بوده است.

در ادامه، خانم عفت قاسمی مدیر اجرایی مرکز خدمات مهاجران منطقه پیل، دعوت شد تا طرح خود را ارائه دهد. او که به گفته ی خودش با ۶۳ سال سن، و کار تمام وقت و داشتن خانواده و نوه، مشغول گذراندن دوره ی دکترا در دانشگاه است، از حاضران در سالن خواست که افرادی که دور یک میز نشسته بودند، با مشورت با یکدیگر، به پرسش هایی که روی ورقه ای نوشته شده بود، پاسخ های مشترک شان را نوشته و تحویل دهند.

پرسش ها شامل، نظر افراد در مورد اهداف سازمان زنان، و پیشنهادات و انتقادات برای بهتر شدن آن بود.

صحنه ی جالبی بود. افراد دور هر میز به مشورت و بحث مشغول بودند و متوجه تمام شدن وقت نبودند. ما داشتیم آخرین کلمات را می نوشتیم که داوطلبان سازمان به زور ورقه را از زیر دستمان درآوردند، یاد زمان امتحان در مدرسه افتادم که التماس می کردیم، “خانم یک دقیقه دیگه، یک دقیقه دیگه وقت بدید”.

قرار است این نظرات جمع آوری شود و در برنامه ریزی بلندمدت آینده ی سازمان استفاده شود.

در مجمع عمومی سالیانه سازمان زنان، خواننده محبوب و خوش صدا، شیلا نهرور چندین ترانه اجرا کرد. در این اجرا رضا مقدس، نوازنده و آهنگساز او را با هنرمندی همراهی کرد و اجرای آنها با استقبال بسیار حاضران روبرو شد.

در ادامه ی مراسم از اعضای هیئت مدیره، داوطلبان و کارمندان سازمان زنان با هدایایی قدردانی شد.

اعضای هیئت مدیره سازمان زنان در سالی که گذشت عبارت بودند از: مهرنوش اقدسی، شیدا بامداد، اکرم بسیجی، پونه بی آزاری کاری، نیلو برون، افسانه برزویی، حلیمه حمیدی، افخم مردوخی، لی لی پورزند، ملکناز صدوقی، مرضیه سروی، نگار شکوری، مصی تاتاری و سمیرا ضرغامی.

داوطلبان: سوسن عبدالحمیدی، بهشته ابدی مهر، بهناز آفاقی، هانی احمدی، سارا امینی، شمسی امیرپور، بهروز آموزگار، دکتر ماندانا عطارزاده، بهناز آزاد، دکتر فریبا بشیری، پری فارسی، مریم فرزانه نژاد، صدیقه گندمی، نظیره قنادی، تینا حسامی، نرگس جلالی کوشکی، بهار کریمی، مهناز کریمی، ناهید مرندی، مریم مرعشی، آذر محرابیان، بهناز معین، میترا محسنی، لیلا مجتهدی، فاطمه مساوات، پیکان پزشکی، دکتر رویا ساعتی، پروین صمدزاده، تکین ناطقی، مصی پادیاب، مهری رضایی برون، ریحانه روحانی، مها شاملو، فرشته تویسرکانی، شهلا یعقوبیان، مهری یلفانی.

کارکنان: نسرین خاتم، دکتر نوشین خاوریان، فلورا غدیری و سودابه مفرد.

در پایان با شام خانگی دستپخت تعدادی از کدبانوهای باسلیقه در هیئت مدیره و داوطلبان سازمان، از مدعوین پذیرایی شد.