شهروند- آرش عزیزی: یک پیتزایی محبوب در شهر ایتالیایی‌نشینِ «وان» در یک قدمی کسب جایزه‌ی بهترین پیتزایی کانادا است اما برای این کار به رای شما نیاز دارد.

 

شرکت لبنیاتی ساپوتوی مونترال امسال برای اولین بار مسابقه‌ای برای انتخاب بهترین پیتزایی کل کشور برگزار می‌کند. در زمان زیر چاپ رفتن شهروند، پیتزایی «Antonio’s Pizzeria & Panini» واقع در شهر وان در صدر بود.

آنتونی کالویرو، صاحب این پیتزایی، روز دوشنبه به رسانه‌های خبری گفت: «اگر برنده شویم، انگار دنیا را به من داده‌ باشند چون عاشق کارم و عاشق پیتزایمان هستم.» رستوران شلوغ و محبوبِ آقای کالویرو در شماره ۱۸۰۱ خیابان رادرفورد رود (نزدیک تقاطعِ کیل)‌ واقع شده.

برنده‌ی مسابقه با رای اینترنتی مشتریان و حامیان تعیین می‌شود. برای رای دادن می‌توانید به pizzahalloffame.ca مراجعه کنید. مسابقه تا ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه روز ۳۰ نوامبر برقرار است.

با رای دادن خود شما نیز در قرعه‌کشی برای برنده شدن ۳۶ کوپن (هر کدام به ارزش ۲۵ دلار)‌ در پیتزایی محبوب‌تان شرکت خواهید کرد. پیتزایی برنده یک سال مصرف پنیر پیتزای موزارلای «ساپوتو» به ارزش ۱۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.