شهروند: سه شنبه پیش ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲گروهی از ایرانیان به دعوت دکتر رضا مریدی نماینده ریچموند هیل در مجلس استان با خانم کاتلین وین نامزد رهبری حزب لیبرال و نخست وزیری انتاریو در هتل شرایتون ریچموندهیل دیدار کردند. جمعی از سرشناسان و فعالان جامعه ایرانی در این برنامه حضور داشتند و از نامزدی خانم وین حمایت کردند.

بالا از راست: علی شاوندی، آقای شایق، رضا مریدی، فرود ملک زاده، کاتلین وین، فریدون درویش، رامتین ستوده، محمد اسلامی
پائین از راست: فریدون درویش، کاتلین وین، رضا مریدی، چپ: کاتلین وین در کنار شری درویش

خانم وین نیز ضمن تشکر از حاضران از جامعه ایرانی و دکتر مریدی برای خدماتی که به کانادا کرده اند تشکر کرد و از ایرانیان حاضر در مجلس برای پشتیبانی از نامزدی خویش سپاسگزاری کرد.

از جمله شخصیت های سیاسی شرکت کننده در این برنامه آقای John Gerretsen  نماینده کینگستون و آیلند بود. آقای Gerretsen از سال ۱۹۹۵ تاکنون از حزب لیبرال نماینده کینگستون و آیلند بوده و در حال حاضر در سمت دادستان ایفای مسئولیت می کند.

او طی سخنان خود بر اهمیت نقش دکتر مریدی و جامعه ایرانی تاکید گذاشت و ضمن برشمردن توانایی های کاتلین وین به کارنامه پربار سیاسی او اشاره کرد و گفت خوشحال است که اولین زن رئیس حزب لیبرال و اولین نخست وزیر زن استان انتاریو را معرفی می کند.

از راست: رضا مریدی، حسن زرهی، کاتلین وین، پری مریدی، شهرام بینش، ناصر عابدی

دکتر مریدی چندی پیش در گردهمایی در مرکز هنری ریچموند هیل حمایت خود را از خانم وین رسما اعلان کرده بود. علاوه بر او بسیاری از وزیران کنونی کابینه و نمایندگان مجلس و وزیران پیشین نیز از نامزدی کاتلین وین پشتیبانی کرده اند.

 

 

 گزارش تصویری این برنامه را در اینجا می توانید ببینید