برای پناهگاه حیوانات وفا در تهران

فروش خیریه وفا، روز یکشنبه ۹ دسامبر ۲۰۱۲، به همت خانم الهه ثابت و در محل سالن زیبایی‌ ایشان برگزار شد. داوطلبان پرتلاش و خوب وفا در تورنتو از مدتی‌ قبل در تدارک تهیه اجناس این خیریه بودند، کالاهایی که سالن از زیباییشان گرما و روشنی گرفته بود.

دوستداران وفا در تورنتو برای فروش خیریه بسیار تلاش کرده بودند

 به محض ورود به سالن درخشش و زیبایی‌ جواهرات دست ساز الهه و فریناز چشم را نوازش می داد، کنارش چهل تکه‌های زیبا، تقویم، کتاب، کیک، سوهان عسلی، شیرینی های خانگی دستپخت الهه، فریناز، سودابه و فرشته، لباس‌های بافتنی مخصوص سگ‌ها و تعدادی کلاه و شال گردن که شیلای عزیز زحمتش را کشیده بود، و ملزومات سگ و گربه که فریماه عزیز از فروشگاه خودش به معرض فروش گذاشته بود سالن را پر کرده بود.

 

بعضی‌ از دوستان هم کالاهای دیگری برای فروش هدیه کرده بودند از قبیل: تعداد زیادی قاب عکس، تابلو و آینه توسط الهام عزیز، چند هدیه از جمله دو لباس شب و کوسن  از طرف نسرین عزیز و سٔس تند و چاتنی که دوست دیگری هدیه کرده بود.

دوستداران وفا در تورنتو

 دیوارها با تابلوهای دو هنرمند نقاش: الهه ثابت و سودابه مجیدی تزیین شده بود. امیر، تورج، مارال، سهیلا و…در تلاش رسیدگی به بازدید کنندگان بودند. سودابه وافل و قهوه سرو میکرد. لیلای عزیز به اتفاق همسرش با خوشرویی اما جدیتی بدون ارفاق صندوق را اداره کرد. خلاصه همه سخت در تکاپو بودند تا این کار جمعی را با موفقیت به پایان برسانند، کاری که مقدماتش از هفته‌ها پیش شروع شده بود و ساعت ۹شب نهم دسامبر به پایان رسید.

 

 

جا دارد که در اینجا از مجلات فارسی زبان تورنتو از جمله: شهروند، سلام تورنتو و ایران استار که آگهی ما را چاپ کردند تشکر کنیم. از خانم طاهری، ادیتور و گزارشگر شهروند سپاسگزاریم که نه تنها در همه مراحل ما را همراهی کردند و زحمت تهیه عکس را هم تقبل کردند، بلکه با توصیه و به احترام ایشان بیشتر همکارانشان هم از این مراسم دیدن کردند و ما را مورد حمایت قرار دادند. مخصوصا خانم الماسی مدیر محترم شهروند که با همه گرفتاریها کمی‌ از وقتشان را به ما اختصاص دادند.

فروش خیریه برای وفا در تورنتو

از همه سپاسگزاریم و همینجا اگر اسم کسی‌ از قلم افتاده پوزش می طلبیم.

تیم حامیان وفا در تورنتو