شهروند ـ ۲۲ دسامبر این تنها سازمان زنان نبود که شب یلدا را به جشن می نشست، که تیرگان هم برای جمع آوری کمک های مالی برای برگزاری جشنواره تیرگان که در تابستان و در محل هاربرفرانت برگزار می شود، شب یلدا را فرصتی مناسب دانسته بود تا پشتیبانان مالی و  همراهان و هواداران خود را در یک شب دل نشین و خاطره انگیز گرد هم آورد، تا هم این سنت دیرینه ی ایرانیان را ارج گذارد و پاس دارد، و هم زنگ آماده باش جدی را برای برگزاری فستیوال تیرگان به صدا در آورد.

کرسی سنتی یلدا و هنرنمایی هنرمندان نام آشنا از ویژگی های یلدای تیرگان

 

 

 

این شب با هنرنمایی هنرمندان محلی (رقص و موزیک وترانه) و نیز غذاهای خوشمزه رستوران زعفران و ویدیوهای زیبا از برنامه های پیشین و نیز چای خوشمزه سنتی، و از همه مهمتر داوطلبان خوش رو و مسئول، شبی شاد و دل انگیز را رقم زد.

 

 

 

مجری برنامه بنفشه طاهریان بود که ضمن خوش آمدگویی نرم و لطیف خود، مهرداد آرین نژاد مدیر جشنواره تیرگان را  پشت تریبون دعوت کرد. آرین نژاد به کوتاهی از تیرگان گفت و از پشتیانان مالی تشکر کرد و حضار را به حمایت از جشنواره تیرگان فراخواند.

 

 

 

 پیام دکتر رضا مریدی که به دلیل شرکت در برنامه هم زمان نتوانسته بود در این برنامه شرکت کند، نیز خوانده  شد.

مازیار حیدری، ارژنگ سیفی زاده، بابک تقی خانی، سولماز پیمانی و بیتا جعفری در این مراسم با نواختن ساز، آواز و رقص هنرنمایی کردند.  

 عکس های یلدای تیرگان را اینجا ببینید.

عکس ها از: پیام ـ Eventgraphers