شهروند آرش عزیزی: گلندین کستر، نویسنده‌ ی ساکن نیومارکت، کتاب خاطرات خود را با عنوان «از چشمان کودکِ خدا» منتشر کرده است. او در این کتاب از آزارهای بسیاری که در زندگی بر او رفته است صحبت می‌کند.

کتاب خانم کستر را انتشارات «ورد الایو» (Word Alive) در مانیتوبا منتشر کرده است و تهیه‌ ی آن از فروشگاه ‌های چپترز و ایندیگو و یا وب‌ سایت آمازون ممکن است. این کتاب قرار است به زودی به قفسه ‌های کتابخانه‌ های منطقه‌ ی یورک نیز راه پیدا کند.

کستر در این کتاب از این می‌گوید که چگونه از تجاوز جنسی در کودکی تا بیماری روانی و برخورد بد اجتماع با خود را تحمل کرده و با اتکا به مذهب موفق شده از این شرایط نجات پیدا کند. او از ماجرای بزرگ شدن خود در آفریقای جنوبی گفته که در آن‌جا شاهد خشونت پدر علیه مادرش بوده است. کتاب سپس به داستان مهاجرت نویسنده به کانادا (بدون مادرش)‌ می‌پردازد، یعنی آغاز فصل جدیدی از تجاوز و آزار او و خواهر و برادرهایش توسط پدر.

گلندین کستر، نویسنده‌ ی ساکن نیومارکت

در بخشی از سفرش می‌خوانیم که او را به اشتباه مبتلا به بیماری شیزوفرنی می ‌دانند. نهایتا در شهر آرورا است که او با استفاده از خدمات اجتماعی متوجه مشکلات خود می ‌شود و می ‌تواند راه احیا را طی کند.

قرار است جلساتی برای معرفی کتاب در منطقه انجام شود از جمله در مرکز زنانِ منطقه ‌ی یورک.

این کتاب ۱۴/۹۹ دلار قیمت دارد و تمام درآمدهای حاصل از آن به سازمان‌های غیرانتفاعی منطقه‌ی یورک اهدا می‌ شود که به افراد بی ‌خانمان و فقیر کمک می‌ کنند.