شهروند ـ فرح طاهری: ۲۹ اپریل ۲۰۱۲ بود که با برگزاری مجمع عمومی، کنگره ایرانیان کانادا پنج عضو هیئت مدیره تازه نفس را به جمع خود پذیرفت. پس از آن نیز تغییر و تحولات دیگری در ترکیب هیئت مدیره پدید آمد.

در یک سالگی فعالیت هیئت مدیره ی جدید، آنها تصمیم گرفته اند که به صورت سالانه جشنی برپا کنند و طی آن از تعدادی  افراد جامعه ی ایرانی ـ کانادایی تورنتو تقدیر نمایند.

در اولین جشن سالانه کنگره ایرانیان کانادا قرار است از خدمات و دستاوردهای چند تن از ایرانیان کانادا که در زمینه های مختلف فعال هستند، تقدیر شود.

در گفت وگو با صمد اسدپور، مسئول روابط عمومی کنگره ایرانیان کانادا، او در پاسخ به اینکه از چه کسانی قرار است تقدیر شود، گفت: نام ها محفوظ است و می خواهیم در همان جشن اعلام شود.

اسدپور همچنین افزود، قرار است این جشن سالانه باشد و هر سال به تعدادی از کوشندگان ایرانی که در نزدیک سازی جامعه ی ایرانی با جامعه ی میزبان خدمات ارزنده ای داشته اند، تقدیرنامه ای اهدا شود.

به گفته ی مسئول روابط عمومی، مروری بر فعالیت های یکساله ی کنگره در مجمع عمومی که به زودی برگزار می شود، انجام خواهد شد.

در این مراسم که صرفا به تقدیر و جایزه و موسیقی و صرف شام اختصاص دارد، هنرمند گرامی بابک امینی هنرنمایی خواهد کرد.

اولین جشن کنگره ایرانیان کانادا، پنجم اپریل ۲۰۱۳ در هتل مجلل رویال یورک برگزار می شود و بلیت آن ۵۰ دلار (و تعداد محدودی ۳۰ دلاری برای دانشجویان) در معرض فروش قرار گرفته است. تعداد کمی بلیت باقی مانده است که برای تهیه آن می توانید با تلفن یا ایمیل کنگره ایرانیان تماس بگیرید.

 ICC office: 416-218-5550

tickets@iccongress.ca

آدرس و زمان جشن:

THE ICC RECOGNITION AWARDS
DATE:  APRIL 5, 2013
VENUE: The Royal York Hotel
۱۰۰ Front Street West, Toronto
(accessible by TTC at Union Station)
TIME: ۶:۳۰ (Registration)
۷:۳۰ (Awards Ceremony Followed by Dinner)