شهروند- آرش عزیزی: جورج استرامبولوپولوس، مجری معروف سی بی سی، تابستان امسال ۱۰ هفته برنامه ‌ای در شبکه‌ ی خبری «سی ان انِ» آمریکا اجرا خواهد کرد. سی ان ان ضمن اعلام این خبر گفت این برنامه‌ ی جدید از روز ۹ ژوئن آغاز می ‌شود.

اولین برنامه ‌ی استرامبولوپولوس پس از آخرین قسمتِ مجموعه ‌ی محبوبِ «آنتونی بوردین» پخش می‌ شود و سپس در همان ساعت معمولی ‌اش، ۱۱ شبِ جمعه. این برنامه در ضمن ۲ صبح و ۵ صبحِ جمعه و ۱۱ شب، ۲ صبح و ۵ صبح شنبه بازپخش می ‌شود.

به گزارش سی ان ان، اولین مهمان‌ های استرامبو، ویز خلیفا، هنرمندِ رپ؛ الن پیج، بازیگر کانادایی؛ و رابرت کرکمن، نویسنده‌ ی کتاب ‌های کمیک استریپ، خواهند بود.

George-Stroumboulopoulos

سی ان ان می ‌گوید این برنامه، که خبر آن ‌را از ماه آوریل شنیده بودیم، به «فرهنگ عامه» اختصاص دارد و کاوشی خواهد بود «در دنیای هنر، فرهنگ عامه، سیاست، اخبار فن‌ آوری و ورزش از چشم و زبان جذاب‌ ترین چهره‌ ها.»

از دیگر مهمان ‌های آینده‌ ی این برنامه می ‌توان به چهره هایی کانادایی همچون کیانو ریوز و مارتین شورت اشاره کرد. بتی وایت، بیل ماهر، شارون استون، اکهارت تول (نویسنده‌ ی آلمانی مقیم کانادا) و ورنر هرتزوگ، کارگردان شهیر آلمانی، از دیگر مهمان ‌های آن هستند.

استرامبولوپولوس البته به هیچ وجه قصد ترک سی بی سی را ندارد. او پس از ۱۰ هفته حضور در سی ان ان به مامِ میهن بازخواهد گشت.

این اولین باری نیست که استرامبوی محبوب سری به آمریکا می‌ زند. او در سال ۲۰۰۶ نیز برنامه ‌ای مربوط به موسیقی در «ای بی سی» داشت که به دلیل عدم موفقیت پس از چهار هفته تعطیل شد.