آشتی با حیوانات

روز یکشنبه ۱۹ می ۲۰۱۳ عده‌ای از دوستان وفا در تورنتو در ادوارد گاردن تورنتو دور هم جمع شدند تا برای حمایت از پناهگاه وفا در ایران با سگ هاشان راه پیمایی کنند. همه راس ساعت ۱۲ در آنجا حاضر بودند. سودابه، یکی‌ از بهترین حامیان وفا ترتیب دهنده و هماهنگ کننده این راه پیمایی بود.

صحنه هایی از راهپیمایی با سگ ها

صحنه هایی از راهپیمایی با سگ ها

خانواده آقای آقایی، پدر؛ دختر؛ و نوه‌: تورج، آتوسا، و ابی گیل زیبا کوچکترین حامی‌ وفا، همینطور فرح، بهناز، زهرا، و فریماه همه آنجا حاضر بودند تا راه بروند، حرف بزنند، و بروشور‌های وفا را  بین مردمی که در پارک بودند پخش کنند. مقداری هم کمک مالی‌ برای هدیه به پناهگاه جمع آوری شد. دیزی، نیمو، زیکو و لاکی به نیابت از طرف سگ‌های زیبای وفا  از تک تک درخت ها، سنگ ها، سنجاب ها، پرنده ها، و مرغابی‌ها لذّت بردند.

لطفا ما را در برنامه بعدی همراهی کنید. باور کنید که بسیار مفرح و شادی بخش است.

فرشتگان وفا

چند روز پیش ایلیا و علی رفتند سمت پرند تا سگی که می گفتند گردنش عفونت کرده را از نزدیک ببینند. ولی دیدند همان داستان همیشگی طناب دور گردن در بچگی ست که حالا کاملا در گوشت فرو رفته و موهای دور گردنش مثل طرح یک قلاده پهن به دلیل عفونت شدید ریخته.

رسیدگی به سگ مظلومی که طناب دور گردنش در گوشت فرو رفته بود

رسیدگی به سگ مظلومی که طناب دور گردنش در گوشت فرو رفته بود

سگ احتیاج به دکتر و مداوا داشت بنابراین او را با خود به تهران و به کلینیک البرز آوردند و دکتر به زخمش رسیدگی کرد.  خوشبختانه به اعصابش صدمه نخورده و حالا رو به بهبود است. افشار سگ ترسوییست و گرفتنش اصلا راحت نبود، بخصوص با آن گردن از خفت گیر هم نمی شد استفاده کرد. در نهایت با گیر انداختن او در جایی و استفاده از پتو او را گرفتند. از ترس حسابی گاز می گرفت ولی دیگر مجبور است رسیدگی های هر روزه حبیب را تحمل کند و کم کم اعتماد کند. حالا اخلاقش بهتر شده و دم تکان می دهد.

* دوستداران وفا، گروهی هستند در تورنتو متشکل از حامیان و داوطلبان “پناهگاه حیوانات وفا” که در ایران (هشتگرد ـ جاده قزوین)، نگهداری از سگ های بی سرپناه را برعهده دارد.

Facebook:Vafa Animal Shelter

 www.cal.ir