برای احترام به کسی که هشت سال تمام هزاران سوژه شیرین برای طنز ایران آفرید، تصمیم گرفته ام تمام نوشته های امروزم را به او اهداء کنم. هفته دیگر می رود و این چشمه فیاض خشک می شود. افسوس!

 Mirza

در شرایطی که آقای احمدی نژاد دارد دست وپایش را جمع می کند که بریزد توی گونی و برود، یک جا از اختلاس بزرگ ده هزارمیلیارد تومانی  صحبت می شود:

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=64344

 و یک جا از بالارفتن میزان بدهی های خارجی مملکت …

سرویس اقتصادی آینده آن لاین خبرمی دهد که رئیس پاک ترین دولت تاریخ! برای هر ایرانی ۹۶۰ هزار تومان بدهی باقی گذاشته است. نویسندگان از سانسورکتاب در دوره ایشان شکوه می کنند و منتقدین از حرف ها و وعده های پوچ ایشان و یک نفر نیست به آنها بگوید بابا جان عیب او جمله بگفتی، هنرش نیز بگوی …

کسی که هشت سال تمام و هر روز با گفتن یک جمله، پوشیدن یک لباس عجیب وغریب، کشف یک کشور پر ازگداگشته و یک سخنرانی برای صندلی های خالی مردم دنیا را به خنده انداخته یک نابغه است و باید قدرش را دانست.

احمدی نژاد کسی بود که حالا همه می دانند اخوان ثالت این شعر را در وصف او گفته بود که :

هرروز نشاط وشوخی وخنده

هرشام قرار پول نفت آینده

نه مهر فسون، نه ماه جادو کرد

آدم چی بگه که هرچه کرد او کرد!

چرا ما ملت فقط به مسائل مادی نگاه می کنیم  و “به معنویاتِ شما را بهتر می کنیم” که امام خمینی وعده اش را داد فکر نمی کنیم؟

انگلیسها یک دونه چارلی چاپلین داشته اند این همه به او می نازند. تازه برای دیدن او مردم باید بلیت می گرفتند و به سینما می رفتند در حالی که برای شنیدن حرف ها و وعده های آقای احمدی نژاد کسی مجبود نبود بلیت بخرد. دست به رادیو یا تلویزیون که می زدی، خنده و تفریح آغاز می شد. نابغه ای بود که متاسفانه دوران خدمتش تمام شد و یکی دو روز دیگر باید با ایشان خداحافظی کرد.

ایشان در سخنرانی خداحافظی خود در تلویزیون یک ساعت و نیم یکنفس از کارهائی که کرده و مثلا نام امام زمان را در دنیا مطرح کرده حرف زد اما مگر دلش خالی می شد؟

گفت که دولت او به ۳۸ میلیون نامه جواب داده اما نگفت که چرا ۳۸ میلیون نفر به ایشان شکوائیه نوشته اند؟  نامه عاشقانه که فکر نمی کنم کسی برای ایشان نوشته باشد؟!

از ارزان شدن خط تلفن همراه صحبت کرد اما یادش رفت ازگرانی نان و گوشت و مرغ و برنج و مسکن چیزی بگه. البته  اینها چیزهای مهمی هم نیست!

از فرستادن موجود زنده به فضا تعریف کرد اما یادش رفت  از پناهنده شدن تدریجی جوانان ایران به کشورهای مختلف حتی گینه نو! و غرق شدن شان  در دریای ونزوئلا که همین هفته پیش روی داد چیزی بگوید!

حرف را کشاند به ازمیان رفتن فرهنگ اشرافی گری و جایگزین شدن ساده زیستی ولی یادش رفت که امروزه درهرکجای دنیا که باشی با یک کلیک می توانی عکس ویلاهای امیردشت و اتوموبیل های یک میلیارد تومانی آقا زاده ها  را درگوگل تماشا کنی و با خانه وماشین شاه مقایسه کنی.

از ۱۱۵ سفر خارجی خودش تعریف کرد که بمیرم الهی برایش که چه کشیده. سفر با هواپیمای لوکس و اختصاصی و اقامت در هتل های اشرافی و گران قیمت واقعن که حوصله آدم را سر می برد!

و البته بعضی چیزها را هم حافظه اش یاری نکرد که بگوید. مثلا این که وقتی ایشان سرکار آمدند به گفته خودشان دلار ورق پاره ای بود که  ۳۰۰ تومان ارزش داشت  و حالا ۳۰۰۰ تومان می ارزد.

قیمت شیر هم که زمان روی کار آمدن ایشان لیتری ۲هزار تومان بود و حالا هشت هزارتومان است و خیار که کیلوئی هفت هزارتومان بود و حالا بیست هزارتومان است وگوشت گاو وگوساله که تقریبا هفت هزار تومان بود و حالا سی هزارتومان است هم بدیهی است که ربطی به دولت ایشان ندارد!

دانشگاه تربیت دروغگو

بی بی سی اطلاع داد که آقای احمدی نژاد مجوز تأسیس یک دانشگاه را دریافت کرده و پس از پایان دوران ریاست جمهوری خود، دانشگاه بازمی کند.

عده زیادی ازمردم با توجه به اطلاعات علمی آقای احمدی نژاد و جمله معروف ایشان که گفت: آب را باید آنجا ریخت که می سوزد، سئوال می کنند که ایشان چه نوع دانشگاهی تاسیس خواهند کرد. الم و صنهت؟ مه آرف اسلامی؟ عدبیات؟ یا چی؟

یک مقام یه ذره آگاه می گفت هیچ کدوم. ایشان تخصص شان در (عامار قلابی) است، بنابراین در دانشگاهی که تأسیس می کنند، به دانشجویانی که نمی توانند خوب دروغ بگویند، بلد نیستند آمار سرهم بندی کنند و در رشته چاخان کردن مبتدی هستند کمک خواهد کرد تا به توانائی های لازم برای این هنرها دست یابند.

رشته های دانشگاه ایشان :

بازشناسی چاخان ازدروغ

تشخیص دروغ مصلحتی از دروغ واقعی

فرق دروغ آبکی با دروغ راست راستکی

همه رئیس جمهورها دروغ میگن یا تمامشون؟

دروغ شاخدار چیست

اگر دروغگو راستی راستی دشمن خداست چرا خدا به دشمنش مهلت میده که هشت سال رئیس جمهوربشه؟

فرق دکترای تقلبی و دکترای دروغی

تفاوت های هاله نور واقعی با هاله نور دروغی

رشته تربیت رئیس جمهور دروغی

دروغ هائی که در مورد موی جوانان می شود گفت

ایجاد دانشکده تربیت دروغگو

آمارساختگی، باعث پیشرفت می شود!

بسیاری از مردم درمورد آمارقلابی، نظر منفی دارند و به کاری که سالهاست آقای احمدی نژاد می کند با پوزخند نگاه می کنند. درحالی که هستند دانشمندانی که معتقدند آمار ساختگی ایران حداقل خاصیتی که دارد این است که باعث پیشرفت کشور آمریکا می شود!

این دانشمندان می گویند مثلا  الان که ایران  ۹ میلیون بی سواد و۱۰ میلیون کم سواد دارد، اگر دولت بیاید این آمار را بپذیرد وتائید کند که آبرویش می رود.

تائید این آمار باعث می شود، رئیس جمهور آمریکا  شروع کند به غش غش خندیدن که نگاه کن، ادعاشون گوش فلک را کرکرده ولی ده میلیون کم سود و ۹ میلیون بی سواد دارند.

ولی اگر آقای احمدی نژاد شب با قیافه ای گرفته بیاید توی تلویزیون و بگوید ما یک دانه بی سواد داشتیم که او هم امروز عمرش را داد به آقای اوباما، اوباما ناچار وزیرفرهنگ شان را صدا می کند، یک پس گردنی محکم به او می زند و می گوید خجالت بکش، ایران حتی یک دانه بی سواد ندارد ولی ما هنوز دوسه هزارتا بی سواد داریم.

وزیر فرهنگ آمریکا گریه کنان کاخ سفید را ترک می کند و به محض رسیدن به وزارتخانه، همین کار را با معاونش می کند. معاون وزیر همین پس گردنی را به رئیس منطقه می زند، رئیس منطقه به رئیس دبیرستان و دبستان و هنگامی که نوبت پس گردنی خوردن به معلم ها رسید، آنها شروع می کنند به دویدن درکوچه پس کوچه های آمریکا و هرجا یک بی سواد پیدا کردند کشان کشان به مدرسه می برندش و مثل برق باسوادش می کنند و درنتیجه همان آمار الکی و قلابی ایران، باعث ریشه کن شدن بی سوادی در آمریکا می شود!