Mohammad-Rahimian

گزارش خبری از سازمان بهداشت تورنتو به وجود پشه هایی که در تورنتو مورد آزمایش قرار گرفته اند و ناقل ویروس وست نیل هستند، اشاره می کند.

مدیر سلامت محیط زیست Elaine Pachecoمی گوید: این یک یادآوری است برای محافظت خود از پشه زدگی و پاک سازی آب راکد برای جلوگیری از تولید مثل آنها.  سازمان بهداشت عمومی تورنتو از وجود ۱۰۰ منبع از این نوع پشه و  ۹۴ انسان مبتلا به زهر این پشه خبر می دهد.

اگرچه به شما گفته شده که خطر مبتلا به عفونت این  پشه بالا نیست، اما محافظت از خود می تواند احتمال ابتلا به این گونه بیماری را پایین آورد. سازمان بهداشت عمومی خواهان اقدامات احتیاطی با استفاده از نکات زیر می باشد:

۱ ـ لباس های نازک بلند و آستین دار بپوشید مخصوصا هنگام  غروب که احتمال وجود پشه ها بیشتر است

۲ ـ از مواد پشه زدایی استفاده کنید که تایید شده سازمان بهداشت عمومی کانادا باشد و حتما توضیحات روی آن خوانده شود

۳ – آب های راکد را از محل زندگی خود پاک کنید. این آبها محل مناسبی برای تولید مثل پشه ها هستند

۴ ـ از توری های مناسب برای پنجره ها و درهای منزل تان استفاده کنید.

سازمان بهداشت عمومی تورنتو اعلام کرد جایگاه هایی برای به تله انداختن پشه ها در سرتاسر شهر منصوب کرده  و برای آزمایش به لابراتوار فرستاده می شوند

برای کنترل و جلوگیری تولید مثل آنها، آب های راکد در سرتاسر شهر با حشره کش ها تمیز نگه داشته می شوند

این ویروس که وست نیل نام دارد برای اولین بار در تورنتو در سال ۲۰۰۱ شناخته شد. این پشه ها در تابستان امسال برای اولین بار در ساسکاچوآن  مشاهده شدند.

سال گذشته ۴ نفر به این ویروس در ساسکچوان  گرفتار شدند. در صورت عفونت توسط پشه مذکور، دارندگان این نوع بیمه می توانند از پوشش بیمه استفاده کنند. و در این حالت شما دریافت کننده ۱۰% از پوشش بیمه تان تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار خواهید بود. و همینطور ۹۰% از سهم باقی مانده بیمه بیماری سخت تان محفوظ خواهد بود برای تشخیص بیماری های سخت مندرج در بیمه نامه تان.

منبع: سازمان بهداشت عمومی تورنتو

پرسش های خود را در زمینه بیمه های مختلف از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

news@insufin.com

محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی انجمن   Advocis به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.

www.insufin.com

www.youtube.com/ sherkatbimeh