به گزارش پلیس منطقه نورت یورک، مورخ پنجم سپتامبر، جسد یک زن که با ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بود، در آپارتمانش پیدا شد.  



شهروند ۱۱۹۴ ـ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۸


 

به گزارش پلیس منطقه نورت یورک، مورخ پنجم سپتامبر، جسد یک زن که با ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بود، در آپارتمانش پیدا شد. مقتول مدتی بوده که برای آپارتمان دو اتاق خوابه خود، هم خانه می خواسته و متقاضیان زیادی از منزل او دیدن می کرده اند.

تورنتو استار نوشت: «یوان(تریسی) تیان ۳۱ ساله، مدتی در سایت چینی www.51.com  درخواست هم خانه داده و افراد زیادی به منزل او مراجعه می کردند». پلیس جسد او را با دستهای بسته کف یکی از اتاق خوابها پیدا کرد و قاتل و یا قاتلان هیچ ردپایی از خود به جای نگذاشته اند. پلیس معتقد است این قتل به منظور دزدی صورت نگرفته و در پی یک تجاوز حادث شده است.


 

هم اکنون نیروهای پلیس اعلام کردند: «هر کس از آپارتمان او در طبقه چهارم شماره ۷۵ خیابان تالارا نزدیک بی ویو و شپرد دیدن کرده و یا از دوستان او بوده می تواند ما را در یافتن دلایل و عامل قتل یاری دهد».

به گزارش پلیس دوست پسر مقتول این قتل را به پلیس اطلاع داده است. تیان و برادرش به عنوان مهاجر از چین به کانادا وارد شده اند و برادر مقتول به تازگی برای کار به آمریکا رفته و او مدت کمی را تنها زندگی می کرده است. او که در سال ۲۰۰۵ به کانادا وارد شده، آگوست مدرک فوق لیسانس اقتصاد خود را از دانشگاه گلف گرفته و در تورنتو به دنبال کار می گشت.