تیم استقلال تهران در هفته ششم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران مقابل تیم صبا باتری قم تن به شکست سنگینی داد. 

شماره ۱۱۹۵ ـ ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۸


 

تیم استقلال تهران در هفته ششم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران مقابل تیم صبا باتری قم تن به شکست سنگینی داد. در این دیدار که در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهر قم برگزار شد،‌ تیم صبا باتری در یک بازی پربرخورد با نتیجه سه بر یک حریف نامدار خود را پشت سر گذاشت و به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت.

گل های صبا باتری را‌ شیث رضایی در دقیقه ۲۴ ، عادل کلاه کج در دقیقه ۷۱ و فریدون فضلی در دقیقه۳+ ۹۰ و گل استقلال تهران را سیاوش اکبرپور در دقیقه ۵۶ به ثمر رساندند.

در اوایل این دیدار پرتاب اشیاء متفرقه از سوی برخی از تماشاگرها باعث شد تا داور،‌ بازی را دقایقی متوقف کند.
صمد مرفاوری و صادق ورمزیار مربیان تیم های استقلال تهران و صبا باتری قم نیز در دقیقه ۴۵ به دلیل درگیری لفظی با یکدیگر از زمین بازی اخراج شدند.

در اواخر بازی،‌ تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر خواستار برکناری "امیر قلعه نویی"‌ از هدایت تیم استقلال تهران شدند.


 

سایر نتایج:‌

صبا باتری قم ۳ ـ استقلال تهران ۱

راه آهن ری ۱ ـ پیکان قزوین ۴

پاس همدان (۰) ـ  پیام مشهد (۰)

ابومسلم مشهد ۴ ـ ذوب آهن اصفهان (۰)

سپاهان اصفهان (۰) ـ ملوان بندر انزلی (۰)

استقلال اهواز ۱ ـ مقاومت سپاسی شیراز ۱

پرسپولیس (۰) ـ مس کرمان ۱

برق شیراز ۱ـ فولاد خوزستان ۱

پگاه گیلان ۱ـ سایپا کرج ۱

در پایان هفته ششم لیگ برتر، تیم برق شیراز با کسب ۱۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند و تیم های ذوب آهن اصفهان و مس کرمان به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

استقلال تهران با سه شکست، در این دوره از رقابت ها به رده ۱۷جدول سقوط کرد.