اجرای موزیکال بینوایان به تورنتو می آید

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شروع اجراهای موزیکال بینوایان  Les Miserables، این موزیکال باشکوه از روز جمعه ۲۷ سپتامبر در تئاترPrincess of Wales   تورنتو به صحنه می رود.

اجراهای این موزیکال معروف تا ۲۲ دسامبر ادامه خواهد داشت. این نمایش موزیکال بر اساس رمان مشهور ویکتور هوگو، چهره درخشان تاریخ ادبیات فرانسه و جهان، رمان نویس، شاعر و نمایشنامه نویس رمانتیک خلق شده است. در تولید دوباره و بازسازی شده این موزیکال، رامین کریملو، بازیگر و خواننده کانادایی ایرانی تبار نقش ژان والژان، شخصیت اصلی اثر هوگو را در این نمایش بازی می کند.

جلد شماره 1454 مورخ 5 سپتامبر 2013

جلد شماره ۱۴۵۴ مورخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۳

این موزیکال جذاب و پرکشش را تا کنون ده ها هزار نفر در سراسر جهان دیده و تحسین کرده اند. بر اساس گزارش ها، منتقدان هم این موزیکال را ستوده و تا کنون ده ها نقد درباره این کار نمایشی در رسانه های جهان منتشر شده است.

بینوایان نخستین بار در سال ۱۹۸۵ به کارگردانی مشترک Trevor Nunn و John Caird در تئاتر   Barbican لندن به صحنه رفته است.

فیلمی که بر اساس این موزیکال به کارگردانی  Tom Hoope ساخته شد، در انگلستان بیش از ۱۴۵ میلیون دلار و در اکران جهانی اش ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. فیلم، جایزه گلدن گلوب را برای بهترین فیلم موزیکال کمدی سال به دست آورد و همچنین کاندیدای هشت جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم سال شد.

Karimlou-Ramin

رامین کریملو، هنرمند برجسته، بازیگر و خواننده کانادایی ایرانی تبار که در موزیکال بینوایان نقش ژان والژان را بازی می کند، محبوبیت ویژه ای در میان علاقمندان نمایش های موزیکال دارد. او پیش از اینها، نقش رائول فانتوم را در Phantom of the Opera که آنهم یکی از پرفروش ترین موزیکال های جهان بوده، بر عهده داشته است.

رامین تا کنون یک آلبوم از آوازهای خود را منتشر کرده است. او چند بار کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر نمایش های موزیکال شده است. از جمله این جوایز، جایزه ارزشمند لرد لورنس اولویه بوده است.

رامین کریملو پس از شروع بازی در نقش اصلی  بینوایان در فصل نمایشی ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در لندن در سال ۲۰۱۳ جایزه تماشاگران نمایش های موزیکال برای بهترین بازیگری که جانشین بازیگر دیگر می شود را به دست آورد.