شهروند- علی شریفیان: از روز شنبه ۵ اکتبر تا پنجشنبه ۱۷ اکتبر نمایشگاهی از آثار دارا آرام با عنوان Timeless Rhythm  در گالری Cedar Ridge تورنتو برای بازدید آثار این هنرمند با سابقه و صاحب نام برگزار می شود.

دارا آرام سابقه تحصیل درخشانی دارد. این هنرمند که در تورنتو زندگی می کند هنرآموخته انستیتوی هنرهای زیبای سلیمانیه در کردستان عراق و کالج هنر انتاریوست. اخیرا مدتی  هم کار آموزش خود را Artist-EducatorFoundations Course at the Royal Conservatory of Music  دنبال کرده است. دارا آرام تا کنون در حدود ۹۰ نمایشگاه فردی و دسته جمعی آثارش را در چهار گوشه جهان  و از جمله ژاپن، آلمان، سوئد، دانمارک، نروژ، بریتانیا ، کشورهای خاور میانه و آمریکای شمالی به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه ها در گالری ها و موزه های معتبر جهان برگزار شده اند.

dara-aram

دارا آرام سال ها سابقه تدریس نقاشی و هنرهای تجسمی در مدارس و کالج ها را هم در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه این هنرمند روز شنبه ۵ اکتبر شروع می شود اما گشایش رسمی آن که با حضور خود دارا آرم روز یکشنبه بین ساعت یک تا چهار بعدازظهر خواهد بود. گالری برای بازدید این مجموعه آثار از دوشنبه تا چهارشنبه ها از ۱۰ بامداد تا ۹ شب و از پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ بامداد تا ۴ بعد از ظهر آماده بازدید و گشوده خواهد بود.