Sandro-lisi

به گزارش سی بی سی، الساندرو(ساندرو) لیسی، دوستی که گه گاهی  رانندگی راب فورد، شهردار تورنتو، را برعهده داشت، به اتهام در اختیار داشتن و قاچاق ماریجوانا، صبح سه شنبه اول اکتبر ۲۰۱۳ دستگیر شد. پلیس همچنین لیسی، ۳۵ ساله را برای ارتکاب به جرم قابل تعقیب متهم کرده است.

مرد دیگر، جمشید بهرامی، ۴۷ ساله، به اتهام در اختیار داشتن کوکائین، سه فقره قاچاق ماریجوانا و توطئه برای ارتکاب به جرم قابل تعقیب، دستگیر شده است.

افراد دستگیرشده صبح چهارشنبه در دادگاه شهرداری قدیمی تفهیم اتهام شدند.

بازداشت لیسی، بعد از ساعت ۷ و ربع صبح سه شنبه صورت گرفت بعد از اینکه پلیس های لباس شخصی با اتوموبیل های بدون علامت ساعت سه نیمه شب به خشکشویی ریچ ویو واقع در اگلینتون و وینکات در منطقه اتوبیکو وارد و با یک سطل پلاستیکی که محتویات آن مشخص نبود از مغازه خارج شدند. پلیس اطراف این مغازه را نوار زرد کشید تا عبور و مرور به مغازه تحت کنترل پلیس درآید.

کمی بعد از آن، در ساعت ۴ صبح، پلیس به همراه یک سگ وارد خانه ی مسکونی لیسی نزدیک تقاطع دیکسون و کیپلینگ شد و خانه و گاراژ آن را مورد جستجو قرار دادند و قبل از ساعت ۵ صبح افسران پلیس با شش اتوموبیل محل را ترک کردند.

وکیل لیسی، دمنیک بسیل، در تماس سی بی سی با او اظهارنظری نکرد.

روزنامه تورنتواستار قبلا گزارش کرده بود که لیسی پیشتر برای یافتن ویدیویی که ادعا می شد در آن شهردار در حال کشیدن آنچه که ظاهرا کرک کوکائین بوده، مورد بازرسی قرار گرفته بوده است.

این رسوایی در ماه می برملا شد، زمانی که خبرنگارانی از تورنتواستار و وب سایت آمریکایی گاکر Gawker گزارش کردند که چنین ویدیویی را دیده اند.

راب فورد گفت، من کرک کوکائین مصرف نمی کنم و ادعای مربوط به ویدیو را مسخره خواند.

سی بی سی اظهار داشته که چنین ویدیویی را ندیده و نمی تواند محتویات آن و یا وجود آن را تائید کند.