آقای مکارم شیرازی شیخ المدرسین، طرفدار نظام ولایت فقیه، بنده خدا و معتقد به معاد و روز جزا سلام علیکم/ از لحظه های شیرین در دوران نظام ولایت فقیه …


شهروند ۱۲۵۱  پنجشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۰۹


 

مردم نیاز به بیانیه های آبکی حضرات آیات ندارند


 

آقای مکارم شیرازی شیخ المدرسین، طرفدار نظام ولایت فقیه، بنده خدا و معتقد به معاد و روز جزا سلام علیکم

از لحظه های شیرین در دوران نظام ولایت فقیه یکی تودهنی خوردن دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درگذشته شیخ علی مشکینی از آقای محقق داماد است. شیخ ادعا کرد که اعضای خبرگان با دریافت الهامات از سوی پروردگار رای به مسند نشان دادن آقای خامنه ای داده اند. آقای محقق داماد با عطف به گفتار پدر جانشان و روایات به شیخ یادآوری کردند که بنابر عقیده شیعه تنها و تنها پیامبر و امامان دریافت کننده الهامات از سوی پروردگار می باشند. نکته در این داستان خود داستان نیست، چون از این نوع گفتارها در نظام ولایت فقیه مردم بسیار شنیده اند. بلکه نکته در این داستان این واقعیت است که چنان که کسی غیر از آقای محقق داماد با مقام بالای حوزه ای همین یادآوری به شیخ می کرد کار او به جرم توهین به روحانیت و انگ های مرسوم به زندان و شکنجه می کشید. ولی چون تودهنی زن آقای محقق داماد، فرزند معلم شیخ بود جیک هیچکس از جمله آقای خامنه ای هم درنیامد. اکنون با وضعی که آقای خامنه ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری برای مردم و کشور به  وجود آورده است نوبت  باد خالی کردن آقای خامنه ای و تودهنی زدن به یکی از دور قاب چین های ارشد ایشان حسین شریعتمداری، توسط شما و دیگر "خودی های حوزه ای" مانند آقایان امینی و جوادی آملی رسیده است.

آقای خامنه ای برخلاف نص صریح اصل ۲۷ قانون اساسی (تشکیل اجتماعات و راه پیمایی ها بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل مبانی اسلام نباشد آزاد است) شهروندان را از برگزاری تجمعات و تظاهرات مسالمت آمیز که حق آنهاست نه تنها منع کرده است، بلکه بی شرمانه آنها را تهدید به مرگ می کند. آقای حسین شریعتمداری آقای خامنه ای را "ولی خدا" می داند و می شمارد (یادداشت روز ـ ۳۰ خرداد ۸۸ روزنامه کیهان) آیا به باور شیعه آقای خامنه ای "ولی خدا" است؟

آقای مکارم شیرازی زندگی و گوشت و پوست شما و همکارانتان ساخته شده از سهم امامی است که مراجع پیش از انقلاب به شماها به عنوان طلبه و یا مدرس داده اند. همچنین از پولهای بی حسابی است که از بیت المال آقای خمینی و آقای خامنه ای برای جلب و حمایت از نظام روانه حوزه ها کرده اند. شخص شما به عنوان شیخ المدرسین طرفدار نظام ولایت فقیه که در طول عمرتان نان خور مردم ایران بوده اید، در پیشگاه خدا و مردم ایران مسئول می باشید که از مردم ایران در برابر مقابله با دستورهای خودسرانه و تهدید به کشتار شهروندان از سوی آقای خامنه ای دفاع بکنید و آقای خامنه ای را که مست شراب قدرت شده است به سر جای خود بنشانید. وگرنه این کار همچنان که با هزار تاسف شاهد آن می باشیم با خونریزی مردم بی گناه دیر یا زود انجام خواهد گرفت.

آقای اکبر گنجی به درستی گفت آقای خامنه ای معجزه کرد. رأی مردم در جریان شمارش بود و ایرانیها هنوز در آمریکای شمالی و دیگر نقاط جهان مشغول رای دادن بودند که آقای خامنه ای به فاصله کوتاهی از پایان رای گیری در کشور پیش از آنکه مقامات به اصطلاح قانونی ـ شورای نگهبان و وزارت کشور ـ نتیجه انتخابات را اعلان بکنند، آقای احمدی نژاد را پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلان کرد. ایشان حق این کار را پیش از انجام گرفتن تمام مراحل و مراتب قانونی انتخابات نداشت و ندارد.

شهروندان به حق این دروغ بزرگ را باور نکرده و به اعتراض برخاسته اند. با این وضع و در این حال آیا شرع و یا وجدان شما اجازه میدهد هنگامی که مردم ایران بویژه جوانان با آن شوری که در انتخابات از خود نشان داده به خاطر جلوگیری از پایمال شدن حقشان با تظاهرات مسالمت آمیز هدف گلوله قرار بگیرند؟

آقای مکارم شیرازی با بحرانی که آقای خامنه ای برای مردم و نظام کشور به وجود آورده است، مردم ایران نیاز به نصیحت و بیانیه های آبکی "حضرات آیات" ندارند. آقای خامنه ای و رئیس جمهورش هم اعتنایی به بیانیه های حضرات آیات "غیرخودی" ندارند. این دو از ۲۳ خرداد برای تحمیل برنامه شان به مردم آدمکشی راه انداخته اند. شخص شما همراه با "حضرات آیات خودی" بایستی و مسئولیت دارید با بیانیه ای محکم و به زبانی روشن و قاطع به آقای علی خامنه ای بفهمانید که بنابر نص صریح قانون اساسی که امام خمینی پایش را امضا کرده است ایشان حق ندارند از گردهمایی و تظاهرات مسالمت آمیز مردم در مخالفت با نظرات و تصمیمات تحمیلی ایشان جلوگیری بکنند. نیز علیرغم آنچه حسین شریعتمداری می گوید و می نویسد، رهبر نظام ولایت فقیه "ولی خدا" نمی باشد، بلکه آقای خامنه ای صاحب یک منصب حکومتی است. مهمتر اینکه بایستی تایید بشود هر کس دستور آدمکشی در تظاهرات مسالمت آمیز بدهد و هر کس در هر مقام مرتکب این جنایت بشود بدون شک و شبهه قاتل است و بایستی طبق قانون مجازات شود.

به امید و آرزوی بیداری وجدان شما و دیگر حضرات آیات.