به خاطر منافع جامعه ایرانی تورنتو، و با امید به برنده شدن یکی از دو کاندیدای دیگر، از رقابت انتخاباتی کنار می روم

 

دوستان عزیز!

با دلی مملو از مهر این نامه را برایتان می نویسم. از چندین ماه پیش با نیت شرکت در پارلمان فدرال و نمایندگی شما در اتاوا قدم پیش نهادم، هدف متحد نمودن و گرد هم آوردن کامیونیتی روشنگر راه من به عنوان یک رهبر بوده و همچنان به قوت خود باقی است.

دیوید موسوی

دیوید موسوی

این ماه ها تجربه بسیار ارزنده ای را برای من به ارمغان آورده اند. در این مدت من با شما و با اهداف و آرزوهایتان برای ساختن یک کامیونیتی بهتر در کانادا آشنا شدم.

فراتر از هر چیز که هیچ رهبری نمی بایستی آن را نادیده بگیرد، من شاهد ابراز نگرانی های شما در مورد تقسیم آراء در مرحله انتخابات کاندیدای منطقه ویلودیل بودم. پیشنهادات بسیاری برای پیشگیری از این معضل از جمله پیشنهاد حکمیت ارائه شد. پیرو بحث های گسترده در کامیونیتی، پیشنهادات دیگری هم ارائه شدند که عبارت بودند از اجرای یک برنامه انتخاباتی در کامیونیتی با نظارت یک سازمان تخصصی ایرانی ـ کانادایی و یا موافقت بین کاندیداها برای انجام آراء قبل از ورودشان به مرحله انتخاب کاندیداتوری منطقه. متأسفانه هیچیک از این پیشنهادات مورد توافق کاندیداها قرار نگرفتند. امروزه کامیونیتی ما از موهبت داشتن افراد بسیار واجد شرایطی که می توانند صدایی رسا در دولت باشند، بهره ور است و ما می بایستی این فرصت ها را مغتنم بشماریم. در عین حال بر این امر مهم نیز می بایستی توجه کنیم که صرفاً شرکت در فعالیت های انتخاباتی نمایانگر تمام پروسه دموکراسی نیست و تنها بر رأی دادن اکتفا نمودن یک حرکت روبنایی است. در واقع دموکراسی می بایست منعکس کننده موفقیت رأی دهندگان باشد، به صورتی که دختران و پسران آنها توان حضور در پارلمان را برای یک دوره زمانی چهار ساله از آن خود کرده و تأثیر بسزایی که منعکس کننده نیازهای جامعه ماست بر روی سیاست ها و تصمیم های دولت بگذارند.

من به شما اطمینان می دهم که تمام تلاش خود را به صورت خصوصی و  سپس در جمع انجام دادم که نتیجه انتخابات شهری سال ۲۰۱۰ منطقه ریچموندهیل تکرار نشود. نهایتاً  مصمم شدم که  در چنین زمینه ای سهیم باشم و  به نفع علائق جامعه از فعالیت انتخاباتی کاندیداتوری خود به امید برنده شدن یکی از دو کاندیدای دیگر کنار بروم. امیدوارم که این تصمیم نهایتاً منجر به داشتن یک کاندیدا بشود.

در حال حاضر من برای هر دو کاندیدا در فعالیت های انتخاباتی شان برای کاندیداتوری، آرزوی موفقیت دارم. من صمیمانه از جامعه خودمان جهت انرژی و اشتیاق مثبتی که برای دموکراسی در کانادا به نمایش گذارده اند، سپاسگزاری می کنم. همچنین به تعداد بیشمار شرکت کنندگانی که با علاقه در این فعالیت مدنی در خانه جدیدشان به حرکت درآمده اند، افتخار می کنم. از آنها تقاضا دارم که با تفکر استراتژیک خود منابع و آراء شان را برای موفقیت مان به کار گیرند.

در پایان از حمایت کنندگان خود برای پشتیبانی خستگی ناپذیر و علاقه بی پایانشان سپاسگزارم. با وجود این که از این پروسه کناره گیری می کنم، معتقدم که از طرق دیگر متفقاً به جامعه خدمت خواهیم نمود.

دیوید موسوی

با سپاس