نمایشگاه عکسی از آخرین آثار پویان طباطبایی و حمید جبلی روز جمعه ۸ نوامبر در گالری Norman Flix برپا خواهد شد، نمایشگاهی که برای اولین بار این دو عکاس در کنار هم قرار گرفته اند تا دیدگاه های تصویری خود را برای علاقمندان به این هنر به نمایش بگذارند. عکس هایی متفاوت از آنچه تا به حال در هر قابی دیده اید. تصاویری که وجوه دیگری از زندگی این دو هنرمند را به نمایش می گذارد و شما را با دنیای تازه تری از تصویر آشنا می کند.

افتتاحیه نمایشگاه عکس این دو هنرمند با نام«فراسوی قابها» روز جمعه ۸ نوامبر راس ساعت ۷ عصر آغاز می شود و در کنار نمایش عکس ها، برنامه های متفاوتی اجرا خواهد شد که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

poster

همچنین با پایان یافتن نمایش فیلم های راه یافته به فستیوال بین المللی فیلم «نسیم شرقی»Eastern Breeze  در سینما «کارلتون» تورنتو، در بخشی از برنامه افتتاحیه نمایشگاه عکس، نامزدهای بخش سینمایی فستیوال با حضور داوران و دست اندرکاران آن اعلام می شوند.

حضور در برنامه افتتاحیه نمایشگاه عکس حمید جبلی و پویان طباطبایی برای عموم آزاد است. گالری Norman Flix  در ۶۲۷ Queen St. West  واقع شده و روز جمعه ۸ نوامبر راس ساعت ۷ عصر میزبان علاقمندان خواهد بود.