برگزاری مراسم جشن تولد سعید معروف، محمد محمدکاظم و احسن الله شیرکوند، حال و هوای تازه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال ایران که دوشنبه توانسته بود …

شماره ۱۱۹۶ ـ ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۸


 

والیبال AVC کاپ  ـ تایلند


 

برگزاری مراسم جشن تولد سعید معروف، محمد محمدکاظم و احسن الله شیرکوند، حال و هوای تازه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال ایران که دوشنبه توانسته بود در یک بازی سخت و نفسگیر چین را از پیش رو بردارد، بخشید.

تیم ایران که پس از قبول شکست مقابل تیم کره‌جنوبی و کسب پیروزی در برابر تیم‌های تایلند و چین به عنوان تیم دوم گروه انتخاب شد، حالا باید در مرحله‌ی پلی‌آف (حذفی) به مصاف تیم چین تایپه، تیم سوم گروه دیگر برود.

تیم ایران که از گیم سوم دیدار مقابل چین چهره‌ی جدیدی از خود به معرض نمایش گذاشت، حالا بسیار امیدوار است تا برگ تازه ای را به تاریخ شکست‌های حریف و پیروزی‌های خودش اضافه کند.

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال پس از پیروزی تیم ایران در آخرین دیدار مرحله‌ی مقدماتی رقابت‌های AVC کاپ مقابل چین با حضور در رختکن به هر بازیکن مبلغ چهارصد دلار پاداش داد.

در روزی که آسیا هم پیروزی تیم ایران را مقابل نمایندگان چین ستود و روزنامه‌های تایلند از آن به عنوان خلق یک شگفتی یاد کردند، دچار شدن به غروری کاذب مخرب‌ترین عنصری است که می‌تواند این تیم را از رسیدن به مرحله‌ی پایانی مسابقات بازدارد.