Mohammad-Rahimian

به روزهای آخر سال نزدیک می شویم، روزهایی تلخ و شیرین که به طور معمول، زندگی هر یک از ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

سالی که در روزهای پایانی آن هستیم، آمار رشد ارائه بیمه های مختلف در این شرکت به خاطر تخصصی عمل کردن با رشد فزاینده ای روبرو بوده است.

با توجه به تخصص بیش از ۱۰ سال فعالیت شرکت و امکان دسترسی به تمامی شرکت های معتبر در بخش بیمه های اشخاص به صورت فردی و گروهی در سال گذشته شاهد نیاز چشم گیر افراد در موارد زیر بودیم.

۱) بیمه های مسافرتی:

الف ـ بیمه های پزشکی ورود به کانادا: ویزیتور، اجازه کار، دانشجویی(تحصیلی)، ویزا ، Single  Trip، Super Visa ،  trip Multiple

ب ـ بیمه های خروج از استان و کشور، ابطال پرواز، مفقود شدن چمدان

۲) بیماری های خاص:

ارایه انواع و اقسام بیمه های بیماری های خاص از ترم ۵ سال- ۱۰ ساله تا ۱۰۰ سالگی با امکان انتخاب برگشت پول و همچنین  مدل پرداخت سریع ، از ۳ تا ۳۲  بیماری (با توجه به شرایط سنی) و از ۲۵ هزار تا ۲ میلیون دلار معاف از مالیات در صورت تشخیص بیماری مندرج در بیمه نامه.

۳) بیمه های ناتوانی جسمی و از کارافتادگی و مراقبت ویژه:

قابل ارائه به افراد از ۱۸ تا ۸۰ سالگی و واجد شرایط دریافت بیمه تا ۱۰۰ سالگی که می توانند از پوشش تمام عمر این بیمه استفاده کنند و میزان پوشش آن از ۱۰۰۰ تا ۸۵۰۰ دلار و معاف از مالیات می باشد. قابل توجه اینکه در صورت خرید زوجین به هر کدام ۱۰ درصد تخفیف داده می شود،که در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه پرداخت می شود.

۴) بیمه عمر:

به صورت کوتاه مدت و دائمی و سرمایه گذاری:

قابلیت اخذ تا مبلغ ۱۰ میلیون دلار و حتا بیشتر، با ویژگی عوض کردن نام وارث در طول زمان قرارداد و مواردی نظیر اخذ وام و گرو گذاشتن بیمه عمر نزد بانک. بیمه  عمر یکی از مطمئن ترین شرایط زندگی،  پس از فوت بیمه شونده را برای بازماندگان فراهم می آورد.

۵) بیمه های تکمیلی دارو و دندان:

با قابلیت پوشش های متفاوتی از دارو با هر سنی، حتا داروی باروری و جلوگیری با درصد مشارکت مختلف و همچنین پرداخت هزینه های دندانپزشکی تا سقف مبلغ قرارداد و  تنو ع پوشش طبق بیمه نامه، پوشش چشم پزشکی عینک ـ کانتکت لنز ـ فریم ـ آپتومتریست با برخورداری تخفیف ۲۰ درصد از همکاران چشم پزشکی (PVS) پوشش های فیزیوتراپی ـ ماساژتراپی ـ کایروپراکتر  ـ کفش طبی ـ کفی کفش طبی ـ آمبولانس و آزمایشاتی که بیمه اجتماعی استان پوشش نمی دهد (OHIP).

۶) سرمایه گذاری:

RRSP- RESP-RSP-TFSA در قالب شرکت بیمه

سرمایه گذاری های ذکر شده، هر یک با توجه به شرایط مالی و وضعیت زندگی افراد می تواند در نقاط حساس زندگی کمک بزرگی باشد.

هر ساله افراد بیشتری در لیست اخذکنندگان بیمه قرار می گیرند، ولی باید گفت هنوز برای درک نیاز واقعی آن به صورت همگانی به زمانی طولانی نیاز است. تلاش برای اطلاع رسانی در خصوص بیمه ها همچنان ادامه خواهد داشت تا روزی که شرکت بیمه شاهد ورود فردی،  پس از وقوع رویدادی ناگوار برای اخذ بیمه نباشد. تا زمانی که مسافری بدون بیمه، سفرش را به خاطره ای تلخ مبدل نکند. تا زمانی که فوت نتواند بازماندگان خانواده ای را از نظر مالی به مشکل بکشاند و تا سالی که در آن بیماران بیماری های خاص با کمال آرامش از جهت مالی، بتوانند به زندگی و درمانشان بپردازند.

*مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه  طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری  و بیمه های مختلف از طریق ایمیل news@insufin.com با ما در میان بگذارید.

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی انجمن Advocis  به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.

www.insufin.com

                                www.youtube.com/sherkatbimeh