رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال گفت: برای کسب چهار سهمیه در مسابقه های فوتبال جام باشگاههای آسیا نیاز داریم…

شماره ۱۱۹۷ ـ ۲  اکتبر ۲۰۰۸


 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال گفت: برای کسب چهار سهمیه در مسابقه های فوتبال جام باشگاههای آسیا نیاز داریم تا حق پخش تلویزیونی حل شود.

"عزیزالله محمدی" در کنفرانس مطبوعاتی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC افزود: حضور چهار نماینده از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تقریبا نهایی شده است که با انعقاد قرارداد حق پخش تلویزیونی با صدا و سیما این مساله قطعیت پیدا می کند.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال، حق پخش و اساسنامه باشگاهها را از اولویت های اصلی AFC برشمرد و ابراز امیدواری کرد: مساله حق پخش نیز هر چه زودتر برطرف شود تا حضوری قدرتمند تر در جام باشگاههای آسیا داشته باشیم.

محمدی به حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برای مشاهده دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و پگاه گیلان اشاره کرد و افزود: این تعداد تماشاگر در ورزشگاه نشان از علاقه مردم ایران به ورزش فوتبال دارد و این موضوع برای نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز جالب بود.

وی، همچنین از توافقات فدراسیون فوتبال با نمایندگان AFC در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها، راه اندازی لیگ برتر فوتبال زنان، افزایش تعداد تماشاگران و تشکیل کانون هواداران خبر داد.