vafa-1آشتی با حیوانات

صاحبدلی به مدرسه آمد ز خانقاه

بشکست صحبت اهل طریق را

گفتم میان عابد و عالم چه فرق بود

تا اختیار کردی از آن این فریق را

گفت آن گلیم خویش به در می‌‌برد ز موج

وین سعی‌ می‌کند که بگیرد غریق را

سال چه کهنه و چه نو همیشه ما را در مقابل انتخاب‌های مختلفی‌ قرار می‌‌دهد. بیشتر مردم انتخابهاشان آسان و قابل پیش بینی‌ است؛ راهی‌ را می روند که به خیال خودشان راحت تر و برایشان پر سودتر باشد. تنها عده کمی‌ هستند که راه سخت‌تری را که سودش به گروه دیگری می‌رسد انتخاب می کنند و تفاوت از اینجا شروع می شود.

با این که امروزه عده زیادی راه حمایت از حیوانات و دفاع از محیط زیست را برای زندگی‌ برمی‌ گزینند اما این راه همچنان در مقایسه با انواع دیگر روش‌های زندگی‌، راهیست کم گذر…راهی‌ ناهموار و لبریز از رنگ و احساس که کمتر کسی‌ جرات می‌کند در آن وارد شود و امنیت جاده ی هموار را با آن تاخت بزند.

آرزو می‌کنیم انتخاب شما در سال جدید این راه کم گذر باشد؛ چون دوستتان داریم و مایلیم در مسیری پر معناتر و عمیقتر گام بردارید و لحظه‌های نابتری از دوستی‌ و وفاداری را تجربه کvafa-2نید.

شادباش ساکنان و کارکنان وفا بدرقه راهتان!

برای سفارش تقویم های سال ۲۰۱۴ پناهگاه وفا که با عکس های زیبای سگ های پناهگاه و داستان هر یک از آنها همراه است، با وفا تماس بگیرید.

 kfravon@yahoo.com

از صفحه مخصوص تقویم در فیس بوک دیدن کنید.

https://www.facebook.com/events/465829246869474/

تیم وفا

* دوستداران وفا، گروهی هستند در تورنتو متشکل از حامیان و داوطلبان “پناهگاه حیوانات وفا” که در ایران (هشتگرد ـ جاده قزوین)، نگهداری از سگ های بی سرپناه را برعهده دارد.

Facebook:Vafa Animal Shelter

 www.cal.ir