شبی شاد و سراسر خنده با حضور ماز جبرانی و ژیان قمشی

ژیان قمشی و ماز جبرانی در جشن بنیاد پریا

ژیان قمشی و ماز جبرانی در جشن بنیاد پریا

شهروند ـ فرح طاهری: شنبه ۲۵ ژانویه ۲۰۱۴، در سالن زیبای له پارک، جشن همیاری مالی پریا با حضور صدها تن از همراهان و حامیان پریا برگزار شد. در ورودی سالن محل جشن، یک تویوتا کرولا اسپورت ۲۰۱۴که هدیه ی آقای شاهین علیزاده، صاحب نمایشگاه های اتوموبیل در داون تاون تورنتو، به نمایش گذارده شده بود و نظر میهمانان را به خود جلب می کرد.

این اتوموبیل قرار است در نیمه دوم ماه جون ۲۰۱۴ همراه با تعدادی جوایز دیگر با قرعه کشی به برنده اهدا شود.

ارشیا تبریزی از سوی پریا به حاضران خوشامد گفت و سپس صحنه را به دست ژیان قمشی سپرد. ژیان یکی از محبوب ترین مجریان سی بی سی است و وقتی در کنار ماز جبرانی قرار می گیرد، او هم شوخ تر می شود و می تواند پابه پای ماز شما را بخنداند.

تعدادی از سیاستمداران شهری، استانی و فدرال در این مراسم حضور داشتند که برای دقایقی پشت میکروفن قرار گرفتند و از پریا و جامعه ی رو به رشد ایرانی گفتند.

parya-S

آقای جیسون کنی(وزیر اشتغال و توسعه اجتماعی و وزیر چندفرهنگی)، خانم دکتر کلی لیچ (وزیر کار و وضعیت زنان)، آقای مایکل چن (وزیر جهانگردی، فرهنگ و ورزش انتاریو)، آقای دیوید زیمر(وزیر امور بومیان انتاریو)، آقای رضا مریدی(وزیر تحقیقات و نوآوری انتاریو) با میهمانان سخن گفتند.

تقدیرنامه ای نیز از طرف نخست وزیر انتاریو خانم کاتلین وین توسط آقایان رضا مریدی، دیوید زیمر و مایکل چان به مهندس احمد تبریزی بنیانگزار و رئیس بنیاد پریا اهدا شد. آقای تبریزی پس از دریافت تقدیرنامه ضمن تشکر، دقایقی از روند پیشرفت بنیاد پریا گفت.

همچنین آقای جان مک کالوم نماینده مجلس کانادا از حوزه ی مارکهام ـ یونیون ویل  از حزب لیبرال تقدیرنامه ای را از طرف آقای جاستین ترودو، رهبر حزب لیبرال کانادا، به آقای تبریزی اهدا کرد.

آقای مک کالوم در سخنانش به کاربرد واژه ی خلیج عربی توسط وزیر امور خارجه، آقای جان برد، اعتراض کرد و بخش اعظم سخنانش را به این موضوع اختصاص داد. پس از پایان سخنرانی، آقای تبریزی از او درخواست کرد که این اعتراض شفاهی را به کتبی تبدیل کند تا انعکاس وسیع تری داشته باشد. این توصیه منجر به آن شد که آقای مک کالوم دو روز بعد طی نامه ای مراتب اعتراض خود را به آقای برد اعلام داشت. (ترجمه ی این نامه در شهروند ۱۴۷۵ ـ مورخ ۳۰ ژانویه ۲۰۱۴ منتشر شده است.)

از دیگر شخصیت های برجسته ای که در میان جمع حضور داشتند، آقای باب ری(رهبر اسبق حزب لیبرال کانادا)، آقای دیوید بارو (شهردار ریچموندهیل) و خانم لیزا دوویلده پرزیدنت تلویزیون انتاریوTVO و رئیس جشنواره جهانی فیلم تورنتو، بودند.

در این شب تعدادی جوایز ارزنده از جمله تلویزیون، کتابخوان الکترونیکی، تلفن همراه، کارت هدیه و … با قرعه کشی بین میهمانان توزیع شد و البته شیرین زبانی های ماز و ژیان به هنگام قرعه کشی این بخش از مراسم را که می توانست خسته کننده باشد، به شادی و خنده سپری کرد.

پس از برنامه ماز جبرانی، میلاد جلائیان، جوان هنرمند و خوش صدای زاده ی تورنتو، با گروه موسیقی اش به روی صحنه رفت و بقیه شب را با ترانه های شاد همراه ساخت.

در کنار برنامه هایی که بر صحنه اجرا می شد، حراج تابلوها و اشیای عتیقه و … در بیرون و داخل سالن در جریان بود و در انتها از فروش این لوازم و قرعه کشی و فروش بلیت مراسم، حدود دویست هزار دلار برای بنیاد پریا جمع آوری شد.

اعضای فعلی هیئت مدیره بنیاد پریا عبارتند از:

احمدرضا تبریزی ـ بنیانگزار و پرزیدنت

امیر مزینانی ـ رئیس کمیته ورزشی

ماندانا معتمدی ـ خزانه دار و رئیس کمیته سالمندان

امید علائی ـ معاون پرزیدنت و رئیس کمیته هنری

شادی ادب ـ منشی

علی محتشمی ، محمد ابهری، بابک سرشار، دکتر ارسلان مهاجر