jeffrey-boucher

شهروند- علی شریفیان: یک رهگذر روز شنبه بعدازظهر در حالیکه از کنار دریاچه انتاریو عبور می کرد، جسدی را پیدا کرد. این رهگذر به پلیس اطلاع داد و پلیس انتاریو پس از بررسی های اولیه با وجود اینکه هنوز معاینات پزشکی قانونی انجام نشده، اعلام کرد که این جسد متعلق به جفری بوچر ۵۲ ساله آموزگار اهل ویتبی انتاریوست که از روز ۱۳ ژانویه ناپدید شده بود. پلیس گفته است برای تأیید صد درصد این که این جسد جفری بوچر است باید آزمایش ها انجام شود تا هم هویت آن دقیقا معلوم و هم علت مرگ روشن شود.

پلیس اما احتمال اینکه این آموزگار به قتل رسیده باشد را رد کرد. جفری بوچر که به طور مرتب و روزانه کنار دریاچه می دویده، از روز ۱۳ ژانویه به بعد ناپدید شد و جستجوهای بسیار برای پیدا کردن او به جایی نرسید. پیش از این روز۱۴ مارچ هم زنی یک لنگه کفش در همین منطقه ساحل دریاچه انتاریو پیدا کرد که پلیس می گوید آن لنگه کفش هم احتمالا به جفری بوچرتعلق دارد.

ماموران پلیس زمانی که این حادثه اتفاق افتاد به مدت ۵ روز جستجوی  گسترده ای انجام دادند و بعد از ۵ روز جستجو را متوقف کردند. اکنون پلیس و خانواده جفری بوچر منتظر نتایج آزمایشات پزشکی هستند تا دقیقا معلوم شود علت مرگ این آموزگار انتاریویی چه بوده است.