آشتی با حیوانات

از اواخر ماه مارچ، ما دوستداران وفا، فکر کردیم چه کنیم که هم به مناسبت نوروز و سال نو، دید و بازدیدی با هم داشته باشیم و هم این دیدار خیلی هم خشک و خالی نباشد و یک سودی هم به “وفا” برساند.

سودابه مجیدی، از پشتیبانان باوفای وفا، پیشنهاد میهمانی صبحانه را در خانه ی خودش داد و با استقبال همه روبرو شد.

فاطمه معتمدی، بنیانگزار وفا، در گزارش کوتاهی که از این دیدار در صفحه ی فیس بوکمان آمده، می نویسد:

میهمانی صبحانه روز ۱۳ اپریل در منزل دوست و پشتیبان گرامی‌، خانم سودابه مجیدی بسیار موفقیت آمیز بود. علاوه بر صبحانه عالی‌ و روی گشاده، سودابه جان مقدار زیادی سوهان عسلی ویژه خودشان و حُمُص خوشمزه هم برای میز فروش تدارک دیده بودند.

روی میز همه جور چیزی دیده میشد: از مربا و ترشی گرفته تا شله زرد و میرزا قاسمی و آش رشته و خورش قیمه و قُرمه سبزی (البته گیاهی‌ و بدون گوشت) و انواع کیک…

میهمانان پس از پذیرایی با وافل و آب میوه و انواع میوه‌های تازه به گفتگوهای دوستانه و تبادل اطلاعات پرداختند و بعد به بررسی غذاها و خرید غذاهای مورد علاقه خود مشغول شدند. تنوع غذاها هیچکس را ناامید نمی کرد و هرکس چیزی مطابق میلش پیدا می‌‌کرد.

اوج میهمانی اهدای یک فقره چک به مبلغ ۱۲۶۰ دلار از طرف خانم الهه زرتشتی بود که با فروش شیرینی‌ خانگی برای وفا تهیه کرده بودند و از طرف نوه شان “آوا” به وفا داده شد.

با سپاس بسیار از میزبان ارجمندمان خانم سودابه مجیدی و  از کلیه دوستانی که با حضور، تهیه غذا و شیرینی‌، و یا خرید به برگزاری میهمانی کمک کردند، امیدواریم در آینده تعداد بیشتری از دوستان را در جمع خود داشته باشیم تا با کمک هم تفاوتی اساسی‌ و بنیادین در وضع اسفبار حیوانات بی‌ سرپناه در وطن عزیزمان ایران به وجود بیاوریم.

vafa

جای همه آنهایی که نبودند واقعا خالی‌ بود… به امید دیدار!

گفتنی است که در همین میهمانی، خانم معتمدی خبری بسیار خوشحال کننده به حاضران داد، و آن هم کلید خوردن پروژه ی شعبه شماره دو پناهگاه وفا در قزوین. این خبر با تشویق حاضران همراه شد و همه کنجکاو دانستن بیشتر در مورد آن بودند. در آینده اطلاعات بیشتری را در اختیارتان می گذاریم.

گزارش تصویری را در صفحه فیس بوک دوستداران وفا ببینید.

 

* دوستداران وفا، گروهی هستند در تورنتو متشکل از حامیان و داوطلبان “پناهگاه حیوانات وفا” که در ایران (هشتگرد ـ جاده قزوین)، نگهداری از سگ های بی سرپناه را برعهده دارد.

Facebook:Vafa Animal Shelter

 www.cal.ir