به گزارش خبرگزاری ها، جمهوری اسلامی یک خانه مجلل ۵ میلیون دلاری برای اقامت سفیرش در اسلو پایتخت نروژ خریداری کرده است که عکس آن را می بینید.ambasador-norway
عده ای از مردم که خیال می کنند خبرنگار ما از همه چیز خبر دارد، از او پرسیده اند ما بالاخره نفهمیدیم دولت بودجه دارد یا ندارد؟
از یکطرف از مردم می خواهد از درخواست یارانه انصراف بدهند چون دولت بودجه ندارد، و از طرفی برای سفیر ایران در یک کشور پرت که چندان مناسباتی هم با آن نداریم و بود و نبود سفیر در آن کشور اهمیت چندانی ندارد، چنین قصری خریداری می کند.
خبرنگار ما به کسانی که این سئوال را از اوکرده بودند جواب داد والا به ابوالفضل من هم عقلم نمی رسد. لطفن از خود دولت بپرسید!

بدهکارانی که زورشان از رستم هم بیشتر است!

chart

خبرگزاری فارس، به نقل از یک منبع آگاه خبرداد که بدهی‌های معوقه بانکی کشور بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است. این خبرگزاری، ارقام مربوط به بدهکاران کلان بانکی را در پنج دسته، طبقه‌‌بندی کرده است که در نمودار زیر می بینید:

چیزی که به عقل ناقص ما مردم عادی نمی رسد این است که کشوری که هفته پیش گفته شد می تواند و زورش می رسد ظرف ۵۰ ثانیه ناو هواپیما برآمریکا را غرق کند، چرا زورش به چهارتا کلاهبرداری که ثروت ملی کشور را بالا کشیده اند نمی رسد؟ معلوم می شود بدهکاران زورشان از زور رستم دستان هم بیشتر است!

لطفن مانع آزادی بیان نشوید…

به گزارش روزنامه ایران، آیت اله محقق داماد طی نامه ای از بی ادبی یک سخنران در تلویزیون ایران و اهانتی که به ملت کرده، شکایت نموده و خواستار جلوگیری از سخنرانی او شده.
ایشان در شکایت خود اشاره به سخنان شخصی کرده اند که در یکی از سخنرانی هایش گفته است: “از زنان می پرسیم چرا حامله نمی شوید؟ جواب می دهند ترکیب مان به هم می ریزد …ای مرده شور ترکیب تان را ببرد

باید به جناب داماد گفت حضرت آیت اله، ادب هم حد و اندازه ای دارد ….به نظر جنابعالی به خانمی که طبق دستور و برای رسیدن به جمعیت ۲۰۰ میلیون نفری دائماً باید حامله و در حال زائیدن باشد، اما از انجام وظیفه قانونی خود طفره می رود، نباید بدو بیراه گفت؟ و نباید او را با پس گردنی به راه راست هدایت کرد؟
در مملکتی که رئیس جمهور قبلی اش روشنفکران را بزغاله خطاب کرد و مردم را خس و خاشاک نامید، گفتن چنین جمله ای که دیگر توهین به حساب نمی آید. همین که این سخنران فحش خواهر و مادر به چنین زنانی نداده، کلی هنرکرده.
تازه مسئله آزادی بیان چه می شود؟ احمد شهید نماینده سازمان ملل نشسته است توی آمریکا و هی اعلامیه صادر می کند که در ایران آزادی بیان وجود ندارد … حالا که یک سخنران پاشنه دهانش را کشیده و هر چه دلش خواسته به خانم ها گفته

است تا ثابت کند که آزادی بیان هست! شما می خواهید مانع سخنرانی او شوید؟

و خدا زن را آفرید….

housewife

جناب صدیقی امام جمعه موقت تهران بار دیگر نکته ای را مطرح کردند و برگ برنده ای را رو نمودند که مردم دنیا را به حیرت واداشت
ایشان که به قم سفرکرده بودند دراین شهر خواب نما شدند و فرمودند:
خدا زن را برای خانه داری و فرزند داری خلق کرد
و چه حرف درستی!
به زعم ایشان اگر خداوند تبارک و تعالی، منظور سوئی داشت و می خواست زن هم از خانه بیرون برود و بلانسبت، مثل مرد کار کند، او را جوری خلق می کرد که احتیاجی به چادر و چاقچور نداشته باشد.
به تصور ایشان همین که خداوند زن را جوری آفریده که باید همیشه کنار حوض مشغول شستن کهنه بچه باشد، تکلیف زن را روشن کرده است!

* میرزاتقی خان یکی از روزنامه نگاران و طنزنویسان پیشکسوت ایران و از همکاران تحریریه ی شهروند است.