شهروند- علی شریفیان: مدیران شبکه سراسری رادیو و تلویزیون سی بی سی اعلام کردند همه مسابقات جام جهانی بیستم فیفا که از امروز پنجشنبه ۱۲ جون شروع و روز ۱۳ جولای به پایان می رسد به طور زنده و مستقیم از طریق تلویزیون، رادیو و به صورت آنلاین روی سایت این شبکه پخش می شود.
سی بی سی همچنین این امکان را فراهم کرده که کاربران تلفن های هوشمند هم بتوانند این مسابقات را در هرجایی که هستند دنبال کنند. همینطور کاربران تابلت و آندروید هم می توانند با تنظیم وسائل ارتباطی خود این بازیها را ببینند.

footbal-table1

سی بی سی با تیم مفسران ورزشی خود هر روزه پیش از هر مسابقه تحلیل پیش از آن بازی و پس از اتمام هر مسابقه بررسی فنی نتایج مسابقات را هم ارائه خواهد کرد. شبکه فرانسه زبان سی بی سی، رادیو کانادا هم مسابقات جام جهانی برزیل را با همین ترتیبات پخش خواهد کرد. کسانی که علاقمند به دیدن این مسابقات هستند می توانند برای جزئیات بیشتر به صفحه ویژه این مسابقات در سایت سی بی سی و رادیو کانادا مراجعه کنند.

footbal-table2

مراسم گشایش این مسابقات امروز از ساعت یک بعد از ظهر به وقت شرق کانادا از سی بی سی پخش می شود و بعد از آن علاقمندان به فوتبال می توانند مسابقه افتتاحیه این دوره جام جهانی را که بین برزیل، میزبان مسابقات امسال و کرواسی در گروه آ در میان هشت گروه و سی و دو تیم شرکت کننده، انجام می شود، ببینند.
برای اطلاع از جدول پخش برنامه ها از سی بی سی دیدن کنید.