homeبازار مسکن یکی از بهترین بخش‌هایی است که سرمایه‌گذاران کانادا در سال جاری می‌توانند روی سودش حساب کنند.

بخش املاک کانادا بدون توجه به اتفاقات اخیر در بخش اقتصاد توانسته به عملکرد خوب خود ادامه بدهد.

کانادا انتظار دارد تا بازار مسکن این کشور با رشد خوبی در سال جاری مواجه شود. به همین جهت، شناسایی مناطق مناسب برای سرمایه‌گذاری ضروری است و این امر نیازمند همکاری با یک کارشناس می باشد.

بازار مسکن در کانادا نواحی کوچک و بزرگ زیادی دارد و گزینه‌های مختلف را به سرمایه‌گذار ارایه می‌دهد. اما باید با مشکلات و مزایای مختلف این مناطق آشنا شوید و از سرمایه‌گذاری در مناطقی که عملکرد پایینی دارد اجتناب کنید. این توانایی عملا خطر ضرر کردن را کاهش می‌دهد. در فهرست زیر نام مناطقی ذکر شده که در سال جاری در بخش سرمایه‌گذاری مسکن کانادا سودآور هستند.

بری، انتاریو

شهر بری (Barrie)فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوب در بخش مسکن دارد و تقاضای بالقوه برای خانه در این منطقه هم بالاست. این شهر نزدیک تورنتو است و به عنوان یکی از سریع‌ترین شهرهای در حال رشد کشور شناخته شده است. گسترش صنعت و وجود فرصت‌های شغلی خوب برخی از دلایلی است که می‌تواند سرمایه‌گذاران را جذب این شهر کند.

ونکوور

ونکوور یکی از قابل سکونت‌ترین شهرهای کانادا است. ونکوور دارای حوزه بزرگی برای سرمایه‌گذاری مسکن است. جامعه آزاد، محیط دلپذیر و فضای سیاسی باثبات، این شهر را به محل ارزشمندی برای زندگی تبدیل کرده است.

تورنتو می‌تواند به عنوان گزینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری در بخش مسکن در نظر گرفته شود. البته شایعات زیادی درباره سقوط بازار مسکن این منطقه وجود دارد، ولی فرصت‌های رشد در سال جاری نیز به چشم می‌خورد. پس وقت آن است که سرمایه‌گذاران از اخبار مثبت درباره افزایش تقاضا برای خانه استفاده کنند و زیان‌هایی را که طی سال‌های پیش متحمل شدند، جبران کنند.

شهرهایی که در این فهرست آوردیم، بهترین مکان‌ها برای تکمیل سرمایه‌گذاری در بخش مسکن کانادا به شمار می‌روند. واقعیت این است که خرید ملکی کمتر از ارزش بازار و سپس نوسازی و فروش آن با جریان مثبت نقدی، کاملا ارزش به جان‌خریدن ریسک سرمایه‌گذاری را دارد. بنابراین سرمایه‌گذاران می‌توانند با برنامه‌ریزی حرکت‌های بعدی خود در این بازار، بهترین نتایج را در هنگام رشد بازار مسکن به دست بیاورند.

*استفاده از این مقاله با ذکر منبع بلامانع است

در صورت داشتن هرگونه سئوال با جواد اخلاقی تماس بگیرید

Akhlaghij@gmail.com