کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی: پنجمین مراسم سالگرد جان باختن امیر جوادی‌فر یکی از قربانیان کهریزک، در منزل پدری وی در تهران با حضور جمعی از فعالان حقوق بشری برگزار شد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پنجمین مراسم سالگرد جان باختن امیر جوادی‌فر دانشجویی که پس از حوادث انتخابات ۱۳۸۸ در زندان کهریزک کشته شد، روز پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۲، با حضور جمعی از فعالان حقوق بشری در منزل پدری وی برگزار شد.
گفته می‌شود این مراسم عصر روز پنج‌شنبه، در منزل پدری وی در غرب تهران آغاز شد و پس از دو ساعت خاتمه یافت.

Amir-Javadifar
یکی از حاضران در این مراسم که نخواست نامش فاش شود به کمپین گفت: علی جوادی‌فر پدر امیر و پدر محمد کامرانى سخنرانى کردند. بابک جوادى‌فر برادر امیر هم سخنرانی کرد و سپس شعر و ترانه‌اى را براى امیر و مادربزرگشان که ۴ سال و نیم فکر مى‌کرد امیر زنده است و در نهایت عید امسال فوت شد، ساخته بود و روى پرده برد.
این مراسم با حضور مادران پارک لاله، خانواده کامرانى، کریم بیگى، زینالى، محمد نوریزاد، خانواده عبدالفتاح سلطانى، قدیانى، روح‌الامینى، پیمان عارف و جمع قابل توجهی از فعالان حقوق بشری برگزار شد.

گفتنی است امیر جوادی‌فر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد قزوین بود که در جریان حوادث پس از انتخابات در ۱۸ تیرماه ۱۳۸۸ دستگیر و در بازداشتگاه کهریزک تحت شکنجه کشته شد.
+ سرگذشت امیر جوادی فر را در سایت امید بخوانید:
http://www.iranrights.org/fa/memorial/story/61251/amir-javadifar
ویدیوی ترانه ی بابک جوادی فر با نام “امید ادامه داره” را اینجا ببینید:
http://youtu.be/YVF_ul6PhQ0