Ana-Liz

شهروند- علی شریفیان: آنا لیز کار، نوجوان شناگر ۱۶ ساله انتاریو روز شنبه در جریان شنای ماراتون خود برای طی کردن ۷۵ کیلومتر طول دریاچه « ای ری » انتاریو به خاطر امواج سرکش مجبور به توقف کار خود در لانگ پوینت شد محلی که کمی دورتر از مقصدش بندر «پورت دوور» است، محلی که قصد داشت، پایان چالش شجاعانه اش را جشن بگیرد. آنا لیز به خبرنگاران گفت بر حسب محاسبات من باید می توانستم ۳۰ ساعته مسیر تعیین شده را طی کنم، اما امواجی که ارتفاعشان به بیش از یک متر می رسید مرا از کارم بازداشت.

او خاطرنشان کرد گرچه درجه حرارت آب دریاچه گرمتر از انتظارش بود و به او کمک کرده است. آنالیز دو سال پیش در سن ۱۴ سالگی توانسته طول دریاچه انتاریو را شنا کند. این شناگر جوان خیلی علاقمند کمک به مرکز کودکان مبتلا به سرطان است به خاطر همین هم با کمک تیمی با این شنای ماراتون اقدام به جمع آوری اعانه و کمک های مالی کرده است اما تا ۱۸ ساله نشود نمی تواند به عنوان داوطلب در مرکز درمانی کودکان سرطانی مشغول به کار شود.

وی گفته است به زودی با طرح و برنامه تیم همراهش دنباله شنایش را برای کامل کردن کارش خواهد گرفت و آن را به پایان می رساند.