یک هفته در پریا

(پنجشنبه ۱ اپریل تا چهارشنبه ۷ اپریل ۲۰۱۰)

* پنجشنبه ۱ اپریل ۲۰۱۰

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر

In partnership with York Catholic District School Board

– کلاس یوگا، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲:۳۰ بعدازظهر. علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند جهت ثبت نام با خانم زری حیدری با تلفن: ۵۲۷۳- ۸۷۷- ۴۱۶تماس بگیرند.

– گردهمایی گروه والدین ایرانی  –  کانادایی منطقه یورک، از ساعت ۵ تا ۹ شب.

– کلاسهای تقویتی ریاضی و فیزیک برای دانش آموزان دبیرستانی از ساعت ۵ تا ۷ بعدازظهر

– کلاس رقص، زیر نظر آیدا مفتاحی، از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر. از علاقمندان برای ثبت نام تقاضا می شود در روزهای هفته بعد از ساعت ۶ عصر و روزهای آخر هفته با شماره تلفن ۶۲۱۱- ۸۸۶- ۹۰۵  با خانم زهره عطری تماس بگیرند.

* جمعه ۲ اپریل ۲۰۱۰

– برنامه هفتگی گروه شهروندان پریا (بینگو، تخته نرد، شطرنج، ناهار، موسیقی زنده) ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر.

– کلاسهای آموزش کامپیوتر در سطح ابتدایی، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر. علاقمندان به ثبت نام در کلاسهای کامپیوتر می توانند در ساعات اداری به دفتر بنیاد پریا مراجعه کنند.

*شنبه ۳ اپریل ۲۰۱۰

– کلاسهای نقاشی برای کودکان و بزرگسالان از مبتدی تا پیشرفته به سرپرستی خانم مهناز پیروزفر از ساعت ۱۲ تا ۴ بعدازظهر. جهت ثبت نام با شماره ۴۹۵۹- ۴۹۱- ۴۱۶تماس بگیرید.

– کلاس یوگا، علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند جهت ثبت نام با خانم زری حیدری با تلفن:

 ۵۲۷۳- ۸۷۷- ۴۱۶تماس بگیرند.

– کلاس آموزش زبان فارسی  از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بعدازظهر. علاقمندان به شرکت در این کلاسها می توانند با خانم صوفی با شماره تلفن: ۹۷۷۶- ۴۷۶- ۴۱۶ماس بگیرند.

* یکشنبه ۴ اپریل ۲۰۱۰

روزهای یکشنبه بنیاد پریا در صورت نبودن برنامه ای ویژه تعطیل است.

* دوشنبه ۵ اپریل ۲۰۱۰

بنیاد پریا روز دوشنبه ۵ اپریل به مناسبتGood Friday  تعطیل است و کلاسهای زبان تشکیل نخواهد شد.

* سه شنبه ۶ اپریل ۲۰۱۰

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر

In partnership with York Catholic District School Board

– بنیاد پریا با همکاری گروه “تورانتو ایرانینز”، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر، سرویس مشاوره و اطلاع رسانی در زمینه نیازهای آموزشی، اداری و اجتماعی برای مهاجران تازه وارد را ارایه می کند. علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و تعیین وقت ملاقات می توانند با شماره تلفن  ۷۲۳۶- ۸۸۷- ۴۱۶ تماس بگیرند.

– کلاس یوگا، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲:۳۰ بعدازظهر. علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند جهت ثبت نام با خانم زری حیدری با تلفن: ۵۲۷۳- ۸۷۷- ۴۱۶تماس بگیرند.

* چهارشنبه ۷ اپریل ۲۰۱۰

– کلاس آموزش زبان انگلیسی  ESL از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعداز ظهر

In partnership with York Catholic District School Board

– برنامه هفتگی گروه هنری هما، ۶ تا ۱۰:۳۰ بعدازظهر.

– تنیس روی میز بزرگسالان، ۲ تا ۸ بعداز ظهر.

* کلاس آموزش گل سازی پریا بزودی روزهای دوشنبه از ساعت ۲ تا ۳ بعدازظهر در بنیاد پریا برگزار خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این کلاسها می توانند در ساعات اداری به دفتر بنیاد پریا مراجعه کنند.

* بنیاد پریا خدمات مالیاتی (Filing Income Tax) سال ۲۰۰۹ را تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۰ روزهای جمعه هرهفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر ارائه می کند. این خدمات با قیمتی بسیار مناسب برای عموم و تخفیف ویژه برای اعضای بنیاد پریا انجام می شود. علاقمندان به استفاده از این خدمات می توانند با شماره تلفن: ۹۸۲۲- ۹۰۰- ۴۱۶تماس بگیرند.

 * علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های هفتگی و ماهانه بنیاد پریا و شرایط عضویت و ثبت نام در کلاس های مختلف می توانند همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر با شماره تلفن بنیاد: ۲۰۲۰-۷۶۴-۹۰۵تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی بنیاد پریا به آدرس:

www.parya.org   مراجعه کنند.

 

آگهی باشگاه بزرگسالان ناحیه یورک “همبستگی”

برنامه های ما در ماه آوریل از قرار ذیل میباشد:

چهارشنبه ۷ آوریل

برگزاری جشن تولد اعضا، کلاس مکالمه زبان انگلیسی، موسیقی و رقص، پذیرایی، بازیهای تخته نرد و بینگو

چهارشنبه ۱۴ آوریل           

 کلاس مکالمه زبان انگلیسی، پذیرایی، بینگو، رقص و موسیقی و سخنرانی از طرف CCSYR در مورد “چگونه والدین بهتری باشیم”

چهارشنبه ۲۱ آوریل                                                 

کلاس زبان انگلیسی، پذیرایی، رقص و موسیقی، بازی تخته نرد، ورق و بینگو                                   

چهارشنبه ۲۸ آوریل           

قدردانی از داوطلبان، پذیرایی، بینگو، بازی تخته نرد، کلاس مکالمه انگلیسی، رقص و موسیقی

آدرس ما: ۴۳ Church St. Richmond Hill

شماره پیغامگیر:  ۲۶۴۶- ۷۶۰ – ۴۱۶

  اطلاعیه کانون فرهنگی‌ هنری ایرانیان انتاریو  

 به مناسبت عید نوروز برنامه های موسیقی و آواز و شعرخوانی توسط هنرمندان در شماره ۲۹۷۵ دان میلز طبقه ۲ اتاق  ۲۲۳ برگزار خواهد شد. اطلاعات۴۱۶۹۰۱۹۸۳۵ راژان صلاحی

 

خدمات و برنامه های سازمان زنان ایرانی انتاریو

دفتر سازمان زنان به طور معمول روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر آماده  پاسخگویی به  اعضا و علاقمندان می باشد. برای تماس با ما و یا گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های سازمان، لطفا  با تلفن۹۵۶۶ – ۴۹۶ – ۴۱۶  تماس بگیرید و یا از وب سایت ما بر www.iwontario    دیدن فرمائید.

خدمات به تازه واردین

برای ارائه اطلاعات، مشاوره، پرکردن فرم های دولتی  و مساعدت برای استفاده از کمک های دولتی. دوشنبه ها  از ساعت ۱ الی ۴ بعدازظهر در دفتر سازمان زنان ایرانی انتاریو.  برای دریافت  اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت با تلفن سازمان زنان تماس بگیرید. 

برنامه فرهنگی ویژه سالمندان

شامل مکالمه زبان انگلیسی، و گفتگوهایی در مورد موضوعات فرهنگی، هنری و آموزش پزشکی. پنجشنبه ها ساعت ۴ تا ۷ بعدازظهر؛ در اوریول کامیوننیتی سنتر. 

پنجشنبه ۸ آپریل ، مکالمه دوستانه انگلیسی و موسیقی و آواز- دکتر بهرنگ عجم حسنی، مربی موسیقی و آواز

پنجشنبه ۱۵ آپریل، مکالمه دوستانه انگلیسی و تغذیه سالم-خواندن برچسب مواد غذایی با خانم فیروزه جزایری/ متخصص تغذیه سالمندان

پنجشنبه ۲۲ آپریل، مکالمه دوستانه انگلیسی و بینگو  

برنامه ویژه مادران و کودکان خردسال

 شامل بحث و گفت وگوهای عمومی در مورد مسائل والدین و پرورش کودکان، کارگاه های آموزشی، و پذیرایی می باشد. همه هفته روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۲ صبح الی ۳ بعدازظهر در محل کلیسای لوتران شماره ۲۸۰۰ خیابان دان میلز جنوب اوریول کامیونیتی سنتر

پنجشنبه اول آپریل، گفتگو در مورد  اهمیت “عید پاک” یا “روز ایستر” در فرهنگ کانادا، گرامیداشت سیزده بدر و ناهار دسته جمعی (آش رشته)

*پنجشنبه ۸ آپریل، پرسش و پاسخ در مورد” تربیت و آموزش نظم به کودکان” با شهلا یعقوبیان/ کارشناس تربیت کودکان و نوجوانان و برنامه تغذیه با آذر محرابیان

*پنجشنبه ۱۵ آپریل برنامه آموزشی در مورد بهداشت دهان و دندان توسط کارشناس صلاحیتدار

یوگا و تمرینات کششی برای سلامتی و نشاط

همه هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۴:۳۰ تا ۶:۰۰ بعد از ظهر در محل کلیسای لوتران شماره ۲۸۰۰ خیابان دان میلز،  جنوب اوریول کامیونیتی سنتر.  زیر نظر مربی صلاحیتدار، خانم نوشین خدایار.

 

چهل ‌و یکمین نشست کانون کتاب تورنتو

در ادامه بررسی‌ تاریخ معاصر ایران کتاب غرب زدگی اثر جلال ال احمد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان: جمعه ۹ آوریل ۲۰۱۰ ساعت ۷ بعد از ظهر

مکان: شهرداری نورت یورک، میدان مل لستمن

جلسات کانون کتاب تورنتو در دومین جمعه هر ماه برگزار می شود.

 

اطلاعیه انجمن ایرانیان انتاریو

انجمن ایرانیان انتاریو با همکاری گروه پرشیا برنامهٔ هفتگی خود را از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر روزهای جمعه هر هفته در سالن اجتماعات ساختمان شماره۵۴۳۰ خیابان یانگ به شرح زیر در اختیار هموطنان عزیز قرار میدهد:

پذیرایی‌ با چای، قهوه، شیرینی،‌ میوه، انجام حرکات ورزشی، بازی‌‌ رامی، شطرنج، تخته نرد، پینگ پنگ و بینگو (با جوایز رایگان) ورک شاپ، شعر خوانی، تدریس زبان انگلیسی، خیاطی، نقاشی‌ و ‌اجرأئ موسیقی‌ زنده، گردش‌های گروهی و صرف ناهار در هرهفته.

روز جمعه دوم اپریل مصادف با روز سیزده بدر را در فضای روح بخش Earl Bales Park   واقع در تقاطع خیابان‌های شپرد و بترست در کنار دوستان و هموطنان عزیز، با صرف ناهار سپری خواهیم کرد.  به همین مناسبت در این روز برنامهٔ هفتگی در ساختمان ۵۴۳۰ استثنائاً برگزار نمی‌شود. 

   سرویس خدمات رایگان برای تازه واردین

گروه تورنتو ایرانینز با همکاری بنیاد پریا سرویس مشاوره و اطلاع رسانی در زمینه های نیازهای آموزشی، اداری و اجتماعی برای مهاجران تازه وارد فارسی زبان ارائه می دهد.

زمان: سه شنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۵ بعدازظهر

مکان: Parya Foundation شماره ۷۱۷۱ خیابان یانگ (اولین چراغ راهنمایی شمال  Steeles)

لطفا جهت تعیین وقت ملاقات با تلفن ۷۲۳۶-۸۸۷-(۴۱۶) تماس حاصل نمایید و یا به وب سایت www.torontoiranians.com مراجعه فرمایید.

پونه شیخ الاسلامی

Toronto Iranians Community Group