تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به جمع مدعیان رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران بازگشت. در این دیدار که از هفته دوازدهم این مسابقه ها  …


شماره ۱۲۰۱ ـ پنجشنبه ۳۰ اکتبر ۲۰۰۸


 

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به جمع مدعیان رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران بازگشت. در این دیدار که از هفته دوازدهم این مسابقه ها و در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس (مدافع عنوان قهرمانی) با نتیجه سه بر دو نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را شکست داد. گل های این دیدار را "کریم باقری"‌ در دقیقه ۱۷ و "‌علیرضا نیکبخت واحدی"‌ در دقایق۴۵ و ۶۴ برای پرسپولیس و "عماد رضا"‌ در دقایق ۲۸ و ۳۴ برای سپاهان به ثمر رساندند.

"هادی عقیلی"‌ مدافع ملی پوش تیم سپاهان اصفهان در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

در دیگر دیدارهای مهم این هفته، تیم ذوب آهن با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل استقلال اهواز متوقف شد ‌و داماش گیلان با نتیجه سه بر دو مغلوب ابومسلم مشهد شد تا "بیژن ذوالفقارنسب"‌ سرمربی تیم داماش از سمت خود استعفا دهد.

تیم راه آهن تهران نیز با یک گل از سد برق شیراز گذشت تا "محمود یاوری" سرمربی جدید راه آهن به نخستین پیروزی خود همراه با این تیم دست یابد و فولاد خوزستان با نتیجه پرگل پنج بر یک پاس همدان را در هم کوبید.

نتایج کامل دیدارها:

پرسپولیس تهران ۳ ـ سپاهان اصفهان ۲

سایپا کرج صفر ـ مقاومت سپاسی شیراز ۲

ذوب آهن اصفهان ۱ ـ استقلال اهواز ۱

ابومسلم مشهد ۳ ـ داماش گیلان ۲

مس کرمان ۳ ـ پیام مشهد ۳

برق شیراز صفر ـ راه آهن شهر ری ۱

فولاد خوزستان ۵ ـ پاس همدان ۱